|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CICHY PARYZ
Nowy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PARYZ WARSZAWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:11, 05 Maj 2009 Temat postu: WITAM CO LEPIEJ M3 3.0L CZ 3.2L |
|
|
WITAM WSZYSTKICH NIESTETY MOJE X5 E70 SD NIE DAJE MI AZ TYLE MLODZECZEJ PRZYJEMNOSCI, CHCIALBYM KUPIC M3 E36 DO ZABAWY I NA TOR W NIEDZIELE. ZASTANAWIAM SIE CO MOZECIE MI POWIEDZIEC O TYCH DWOCH SILNIKACH. CO LEPIEJ WYBRAC?
3.0L CZY 3.2L
PROSZE O POMOC
Wyłącz caps locka - moder k...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:43, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No oczywiscie, ze 3.2. Tu nie ma za duzo do dyskutowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bukovsky
Pisarz
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: włocławek
|
Wysłany: Wto 22:03, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie zgodziłbym się z poprzednikiem, silnik 3.0 w e36 jest trwalszy od silnika 3.2, w tym występowały nagminnie problemy z vanosem, wiadomo - 3.2 to lepsze osiągi ale niestety i wyższa awaryjność. Druga kwestia to kupno zadbanego egzemplarza, tych najtańszych i średnich nie ma co oglądać nawet, a te droższe w razie chęci kupna dokładnie prześwietlić. Wiadomo że kupno bezwypadkowej "Emki" to jak szukanie igły w stogu siana, trzeba po prostu wybrać egzemplarz po najmniejszych przejściach, może nawet z zachodu, ale tam ceny m3 zdecydowanie przewyższają nasze ceny. Warto też sprawdzić auto na hamowni!!! Znajomy który posiada hamownie i chipuje auta mierzył kilka m3 e36, i niestety w zdecydowanej większości (a spowodowane to na pewno nieodpowiednią eksploatacją) wersje 3.0 miały przeważnie 220-240koni, a 3.2 ok.260!!! to ogromne straty co do serii. Bywały też i dobre, trzymające serię bądź mające minimalne straty. Na pewno odpuść auta, które mają stożki, wycinane katalizatory i inne "dodawacze mocy", bo silniki te są tak skonstruowane że lepiej nie mieszać przy nich takimi wynalazkami. na koniec powiem tak, najważniejsze to dorwać zadbany egzemplarz, i to jest najtrudniejsze zadanie kupując m3, oba silniki dają dużą frajdę z jazdy (miałem okazję jeździć obiema), więc od stanu powinno zależeć najwięcej, 3.2 jest też nieco nowszą konstrukcją,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|