 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregor29
Nowy

Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 16:00, 16 Kwi 2008 Temat postu: zamykanie zegara w 330d e-46 |
|
|
polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeniesiony. Mod.A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubass
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Śro 21:30, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Te silniczki potrafią wiele...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy

Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:11, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Super!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Pisarz

Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11:38, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Pisarz sztabowy

Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:28, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no i to jest diesel...ciekawe czy był jakiś tuning silnika bo fabryka w tej jednostce daje chyba 240 maks prędkość...ale niezaleznie od tego taki diesel to marzenie...jeżdżę benzyniakiem i poprostu marze o zamianie na diesla 6cio cylindrowca.tak..tak..porównywalnej mocy benzyna poprostu odstaje..takie sa fakty...dynamika gorsza, spalanie drstycznie większe - nic przy obecnej technologii nie przemiawia za benzyniakiem...polecam poczytac o najnowszysch jednostach 330d i 335d....poezja. Jeszcze 1,5 roku na benzynie pomykam i póżniej już tylko 330Cd. Mam juz poprostu dosc sluzbowych passatow 2.0 TDI siadających mi na zderzaku - swiat się zmienia - trzeba zmienić jednostkę napędową - będzię przyjemniej i zdecydowanie ekonomiczniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator

Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:11, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
...no i dźwięk "traktorów" się nieco zmienił na "in plus"...mój to jeszcze typowy traktor, ale nowoczesne diesle to już inna bajka...co do filmiku; nie liczyłem, on miał skrzynkę 6 biegową zapewne...ale jednak kiedyś za 100 lat kupię sobie to co zamieściłem w poście Czw 18:24, 25 Gru 2008 w tym temacie, bo najlepszy diesel nie da mi tego dźwięku...never
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek666 dnia Czw 17:27, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Pisarz sztabowy

Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:14, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
masz rację...dzwięk teraźnijszych dieslie jest swietny - silnik mruczy jak trzeba.(wiadomo ze nie zamruczy jak V12 - ale to inna bajka - inny pułap - a tu mowa o świecie aut bardzo szybkich i ekonomicznych za razem)..ta buma z linka to model po lifcie - sądzę że jest to juz wersja 150KW właśnie 6cio biegowa. Nie wiem czy zauważyliście, że gdy przekracza prędkość 240 to ekonomizer zaczyna wykazywać coraz mniejsze spalanie chwilowe i wskazówka cofa się mimo że, auto wciąż przyspiesza - a przecież ciśnie pedał w podłogę . To są właśnie dieselki teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil17
Pisarz

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Torun
|
Wysłany: Sob 12:48, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dajcie takie proste i równe drogi w Polsce
Fakt dieselek pokazał na co go stać chyba czas sie na niego przesiąść choć teraz benzyna trochę staniała to i tak spalanie pozostawia dziurę w budżecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:34, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
najlepsze jest to, że przy ponad 250 ma 4,5 tysia obrotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ttomek dnia Wto 10:35, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin320
Nowy

Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 10:09, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Michał napisał:
Cytat: | Nie wiem czy zauważyliście, że gdy przekracza prędkość 240 to ekonomizer zaczyna wykazywać coraz mniejsze spalanie chwilowe i wskazówka cofa się mimo że, auto wciąż przyspiesza - a przecież ciśnie pedał w podłogę. To są właśnie dieselki teraz. |
Spalanie chwilowe spada dlatego że auto jedzie z coraz większą prędkością i w tym samym czasie pokonuje coraz większą odległość. Wtedy spalanie przeliczane jest na większą liczbę kilometrów i ekonomizer pokazuje niższe wartości.
A tu jeszcze jeden filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=-aCyp1fONmw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|