|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carlo
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:57, 12 Lip 2011 Temat postu: 320d 136KM gaśnie silnik pomocy! |
|
|
Witam. Komputer niczego nie wykazuje a podczas jazdy szarpie tak jakby gasł, nie ważne na jakich obrotach. Puszcza przy tym czarną chmurę. Na postoju raz mi zgasła. Poszarpała 200 metrów i odżyła jakby nigdy nic. Koledzy pomóżcie. Ale nie straszcie pompą Jeśli macie jakieś jeszcze pytania to proszę śmiało. Szukałem już wszędzie dlatego założyłem temat. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:44, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak wali czarnym dymem to bardziej obstawiam wtryski to silnik z cr więc smigaj na disa i będzie wszystko jasne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carlo
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:23, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
na disa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:09, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Może też być inpa program którym diagnozuje się BMW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carlo
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:28, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dziś całkowicie odmówiła posłuszeństwa. Zdiagnozowana podczas awarii wykazała najgorsze z możliwych. Pompa kaput, plus błędy przepływki. Jutro z rana na lawete i do doktora. Jak się zrobi to dam znać co i jak. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carlo
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:50, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. Temat wciąż aktualny. Z pompą to ściema bo doktor sprawdzał chyba po pijaku... Wymieniony został czujnik obr. pompy i przepływka ori pierburga. Więcej błędów brak. Problem pozostał. Podczas jazdy silnik spada z obrotów lub gaśnie na biegu jałowym, dzieje się to czasami po przejechaniu 40 km a czasami po odpaleniu. Nadmienię, że egr był zaślepiony, lecz zaślepkę przeżarło i wstawiłem nową. Nic... Przesyłam Wam drodzy koledzy linka, którego znalazłem i obrazuje to co się dzieje, Proszę pomóżcie dalej cieszyć mi się Niunią...
http://www.youtube.com/watch?v=_kev3L8kF14&feature=related
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:42, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam że wtrysk sterujący coś psoci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:04, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego przecież to typowy wysrany nastawnik kup drugi hdk może być regenerowany za 100 na allegro widziałem regenerują.
Tu masz jak się u siebie bawiłem z wymianą.
Robiłem to już kilka razy w e39 też kłopotu z tym niema.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GuLuN dnia Pią 11:06, 28 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Carlo
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:39, 29 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Rozbierałem , do wymiany sterownika i czujnika prędkości, żadnego nastawnika tam nie widziałem, ja mam inną pompę niż Twoja bodajże vp44, czy aby napewno podobnie to wygląda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:46, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt zamotałem się bo to typowe objawy dla TDSa to może zobacz tutaj tematy tylko o deislach
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|