Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

325 TDS gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario31m
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:03, 26 Kwi 2010    Temat postu: 325 TDS gaśnie

Witam wszystkich mam taki problem: mam 325 TDS od pewnego czasu jak jadę i np. staje na skrzyżowaniu i wcisnę sprzęgło to gdy spada z obrotów to gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa ale nic nie dało. Nie występuje to zawsze. Nie jest to również związane z tym czy jadę spokojnie czy z ciężką nogą. Może ktoś miał coś takiego i może się podzielić co to może być.
Wszystkim z góry dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GuLuN
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:43, 26 Kwi 2010    Temat postu:

a egr sprawdzałeś może się zaciąć i walić spaliny wtedy na wolnych gaśnie ja zaślepiłem i ustąpiło jak nie EGR to pompa się kończy pewnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario31m
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:47, 26 Kwi 2010    Temat postu:

No EGR mam już dawno zaślepionego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 15:35, 26 Kwi 2010    Temat postu:

A jak z odpalaniem ciepłego silnika ? Obroty falują czy są stabilne? Pompę masz z nastawnikiem potencjometrycznym czy indukcyjnym ? Jeśli jest to indukcyjny to może pomóc czyszczenie, jeśli potencjometryczny to chyba tylko wymiana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario31m
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:02, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Po odpaleniu czy na zimnym czy na ciepłym obroty nie falują. A jak to sprawdzić czy jest nastawnik indukcyjny czy potencjometryczny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 19:25, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Chodziło mi czy na ciepłym dobrze odpala. Napisz który rok auta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario31m
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:27, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Nie ma problemów z paleniem jak każdy TDS ma lekkie zająknięcie. Rok 1993

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 21:34, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Skoro 93r to nastawnik potencjometryczny, dopiero w 94 zmieniono na indukcyjny. Co rozumiesz przez "zająknięcie" ? Najlepiej gdybyś podjechał do kogoś kto się zajmuje dieslami to dowiesz się czegoś konkretnego. Wysłałem Ci na PW wiadomość. PZDR.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Pon 21:41, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mario31m
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:48, 02 Maj 2010    Temat postu:

Dzięki za wszystko już sam doszedłem o co chodziło. Dla następnych nie tankować na dziadowskich stacjach oleju napędowego !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin