|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartas-Chudy
Pisarz
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:52, 02 Cze 2009 Temat postu: Auto po obniżeniu stoi krzywo... |
|
|
Założyłem zwieche 35/17 i różnica między prawa a lewą stroną z przodu wynosi 11mm z prawej nadkole zaczyna się na 50,1cm a po lewej 51,2cm. Jaki powód? sprawdzałem sprężyny przed założeniem i wyglądały na równe, amorek z jednej strony jest słabszy? Czy może to żadna tragedia i tak po prostu może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:09, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A sprężyny są nowe? Bo jesli nie to prawdopodobnie w skutek latanie bokiem sprężyny z danej strony mogły sie zrobić bardziej miękkie. A może zapomniałeś założyć jakiejś gumy pod sprężynę ? bo amorek to raczej nie ma tu nic do rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartas-Chudy
Pisarz
Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:28, 02 Cze 2009 Temat postu: Bartas |
|
|
Sprężyny to używki z 2001roku. Gumy są założone ok jak i cała reszta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:03, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mysle ze problem leży w samych sprężynach ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:35, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ooo widze że ktośma tak jak ja.
od roku wojuje z zawieszka po obniżeniu - 6 razy zawieszke rozbierałem z przodu.
na początek wymiana amorków i sprężyn - krzywo i wysoko
amorki do profi przeróbki obniżenie i usztywnienie - dalej krzywo
stare sprężyny + nowe amorki - dalej krzywo
nowe sprężyny + nowe amorki - krzywo test amorków na siłę ugiecia - oba równ
wymiana górnych tulei metalowo gumowych przy górnym mocowaniu amorka - dalej krzywo
na koniec
lewa strona nowa sprężyna obniżająca obcieta o 2,5 zwoju z prawej stary mtechnik - i jest równo.
wiem wiem kicha ale innego rozwiązania nie znalazłem a mam nowe bilsteiny b6 zmienione na b8 fabrycznie i szkoda je demontować.
jak znajdziesz powód czemu u Ciebie siedzi to napisz.
powyżej to moja droga z zawieszką.... może cos Ci pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:35, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy powiem tylko tyle, że używane sprężyny to jak sami wiecie nie najlepszy pomysł. Co do amortyzatorów Bilstein... no niby dobra firma ale czy te ceny was nie zastanawiają? Dobre, markowe sprężyny kosztuja około tysiąca a amortyzatory nawet więcej.
Moja rada: założyć z powrotem serie i powoli ale konsekwentnie, zbierać na nowe markowe produkty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|