Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Auto po obniżeniu stoi krzywo...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartas-Chudy
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:52, 02 Cze 2009    Temat postu: Auto po obniżeniu stoi krzywo...

Założyłem zwieche 35/17 i różnica między prawa a lewą stroną z przodu wynosi 11mm z prawej nadkole zaczyna się na 50,1cm a po lewej 51,2cm. Jaki powód? sprawdzałem sprężyny przed założeniem i wyglądały na równe, amorek z jednej strony jest słabszy? Czy może to żadna tragedia i tak po prostu może być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:09, 02 Cze 2009    Temat postu:

A sprężyny są nowe? Bo jesli nie to prawdopodobnie w skutek latanie bokiem sprężyny z danej strony mogły sie zrobić bardziej miękkie. A może zapomniałeś założyć jakiejś gumy pod sprężynę ? bo amorek to raczej nie ma tu nic do rzeczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartas-Chudy
Pisarz
Pisarz



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:28, 02 Cze 2009    Temat postu: Bartas

Sprężyny to używki z 2001roku. Gumy są założone ok jak i cała reszta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:03, 03 Cze 2009    Temat postu:

mysle ze problem leży w samych sprężynach ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:35, 04 Cze 2009    Temat postu:

ooo widze że ktośma tak jak ja.
od roku wojuje z zawieszka po obniżeniu - 6 razy zawieszke rozbierałem z przodu.
na początek wymiana amorków i sprężyn - krzywo i wysoko
amorki do profi przeróbki obniżenie i usztywnienie - dalej krzywo
stare sprężyny + nowe amorki - dalej krzywo
nowe sprężyny + nowe amorki - krzywo test amorków na siłę ugiecia - oba równ
wymiana górnych tulei metalowo gumowych przy górnym mocowaniu amorka - dalej krzywo

na koniec

lewa strona nowa sprężyna obniżająca obcieta o 2,5 zwoju z prawej stary mtechnik - i jest równo.


wiem wiem kicha ale innego rozwiązania nie znalazłem a mam nowe bilsteiny b6 zmienione na b8 fabrycznie i szkoda je demontować.

jak znajdziesz powód czemu u Ciebie siedzi to napisz.

powyżej to moja droga z zawieszką.... może cos Ci pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:35, 04 Cze 2009    Temat postu:

Koledzy powiem tylko tyle, że używane sprężyny to jak sami wiecie nie najlepszy pomysł. Co do amortyzatorów Bilstein... no niby dobra firma ale czy te ceny was nie zastanawiają? Dobre, markowe sprężyny kosztuja około tysiąca a amortyzatory nawet więcej.

Moja rada: założyć z powrotem serie i powoli ale konsekwentnie, zbierać na nowe markowe produkty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin