Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

automat z +/- e39 535i
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Santino
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Klawiatury

PostWysłany: Nie 18:57, 19 Sie 2007    Temat postu:

Jak wymieniali u mnie olej w moim e39 525TDSa automat starszy bez tiprona. to zrobili to tak... odkrecili caly dol skrzyni spuscili olej i patrzac na olej najlepiej umoczyc w nim palec sprawdzic czy nie ma w nim opilkow (u ciebie mozesz wsadzic palec przez korek) bo jesli tak to wiadomo. jak juz zlecialo wszystko, przykrecili wszystko i zaczeli specjalna strzykawa zalewac ja spowrotem niestety nie wiem ile tego tam wchodzi i jaki. wszystko na zgaszonym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:43, 21 Sie 2007    Temat postu:

29-08 umowiona wizyta w ASO, az sie boje co mi powiedza, bedzie chwila prawdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:58, 30 Sie 2007    Temat postu:

No i byla wizyta ASO BMW w UK, za godzinke biora 75 funtow + vat czyli jakies 450 PLN, ja zaplacilem 50 funtow; (270 PLN). Servis stwierdzil awarie skrzyni biegow, pokazali kilka kodow jakie wyskoczyly na ich kompie, naprawa u nich nie wchodzi w gre, zalecana nowa skrzynia, koszt z montazem to 4100 funtow czyli jakies 22,000 PLN. Ladnie co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 22:12, 30 Sie 2007    Temat postu:

Artek napisał:
zalecana nowa skrzynia, koszt z montazem to 4100 funtow czyli jakies 22,000 PLN. Ladnie co?


No to ładnie koleżko...za takie pieniądze to ja bym tu E39 kupił...co za ceny...uuuuuffffffffffffffffffffffffffffff.

U nas naprawiliby skrzynię i byś dalej jeździł...wiem, że na zachodzie nie chrzanią się w serwisach i jadą po całości...dlatego np. niemcy przyjeżdżają do nas auta naprawiać, lepiej i taniej...spotkałem się już z takimi opiniami.

Przykro mi Artek, że tak wyszło...powiem Ci, że teraz moje następne Zwierzę będzie na manualu, mniej kłopotów...pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzikus
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 6:36, 31 Sie 2007    Temat postu:

A jak kwestia uzywki w polsce jakbys kupil?? Wez jakas z gwarancja rozruchowa załóż potestuj i a jak cos bedzie nie tak to oddasz ja...kolega w angli przerabia to samo co Ty w tej e38 740i tez tiptronic wariuje ale kod usterki nie znany i badz tu mądry....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:44, 31 Sie 2007    Temat postu:

No dokladnie Dzikus, bardo powaznie biore pod uwage taka opcje, znalazlem na allegro za 3 tys, jeszcze tylko wysylka, tez bedzie troche kosztowala hehe ale i tak taniej wyjdzie nie? To BMW musi jezdzic, w krzaki nie postawie nie? cos sie wymysli. Pozdro, dzieki za rady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzikus
Administrator
Administrator



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 10:51, 31 Sie 2007    Temat postu:

Za jakies nieduze pieniadze moge Ci to auto wsadzic w tir-a i przywiesc do polski i wtedy tu sobie naprawisz na miejscu, moze to wyjsc taniej niz wysylanie tego tam a niedaj boze odsylanie jak bedzie cos nie tak....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Santino
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Klawiatury

PostWysłany: Pią 16:14, 31 Sie 2007    Temat postu:

Niestety z automatami nic nei wiadomo co sie im moze nie spodobac a naprawa to juz mechanik musi miec łeb jak sklep zeby wszystko ogarnac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:56, 15 Wrz 2007    Temat postu:

Sprawa wyglada tak: Tu na miejscu w irl. nie moge znalezc uzywanej skrzyni, koszt naprawy poza servisem to okolo 1600 funtow (ponad 8 tys pln) sprawdzilem koszt wysylki z Polski i nie jest to az tak drogo bo okolo 130 euro, wiec zaczalem szukac skrzyni i bardzo szybko znalazlem te dwie: pierwsza pochodzi z 535i takiej jak moja tylko sprowadzonej z Angli (kierownica po zlej stronie) 1998r (moja 96), druga tez z e39 V8 ale gosciu mowi ze z Alpiny 4,6 rok 2000. No i nie wiem czy to na 100% bedzie pasowalo do mojej. Moze mi ktos pomoc?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artek535
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Plock/Ballykelly/NI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:44, 15 Gru 2007    Temat postu:

Nic nie pisalem w temacie wczesniej bo nie chcialem zapeszac ale dzisiaj byl wielki dzien Panowie. Z samego rana odebralem skrzynie od goscia, ktory mi ja naprawil (polak pracuje blisko mnie w servsie Jeep'a w Polsce robil tez automaty)



I zabralem ja do swojego (w pracy) warsztatu. Po tak dlugim postoju na przyzakladowym parkingu, przycholowalem w koncu swoje BMW do garazu.




Jakies 3 moze 4 godzinki i automacik byl juz na swoim miejscu



Kolejne dwie godzinki na zamocowanie walu, wydechu, tych cholernych oslon, podlaczyc sondy, nalac olej i chwila prawdy. Olej wlewa sie strzykawa korkiem z boku ale bardzo nisko a ma go wejsc okolo 10L, robi sie to tak: najpierw sie leje na zgaszonym silniku az sie zacznie przelewac potem zapala sie silnik pompa sporo wciagnie i dalej sie dolewa, jak zacznie przelewac to trzeba wrzucic na "D" puscic hamulec, potem na "R" "N" i tak kilka razy caly czas dolewajac az sie zacznie znowu przelewac, wtedy juz wystarczy, zapomnialem dodac ze trzeba tez zalac konwerter przed montazem. Oleju weszlo zeczywiscie okolo 10L. Fura na ziemie i tu juz widac jak sama zjechala z podnosnika Blue_Light_Colorz_PDT_15



Za chwile odbyla sie jazda probna i wtedy dopiero pojawil sie naprawde usmiech na twarzy Wesoly Skrzynia ma wszystkie nowe bebechy, padl tylko tzw. "Koszyk" ale wymienilem tez wszystkie tarczki i komplet uszczelniaczy wiec mam nadzieje ze przelata kolejne 200 tys. km. Tu juz jest po jezdzie probnej i nawet po szybkim zebraniu zaleglego brudu na przywarsztatowej myjni



Teraz moze o kasztach:
Koszyk - kupilem z Angli od duzego przedstawiciela ZF za 200 fuli z przesylka, 1000 PLN
Tarczki i uszczelniacze - paczka z Polski, kolejne 250 fuli, 1250 PLN
Olej - od ZF, musisz kupic minimum 20L, takie tylko maja opakowania, 150 funtow, 750 PLN
Robocizna - skubany skasowal mnie 300 funtow, 1500 PLN, chyba nie tak zle co?
Wszystko razem jak by nie liczyl wychodzi 900 funciakow, 4,500 PLN. Mysle ze jeszcze nie tak zle, taki remoncik to i w Polsce by cos kolo tego kosztowal, prawda?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Sob 21:50, 15 Gru 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin