 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Nie 18:13, 28 Lut 2010 Temat postu: blos e34-e32 |
|
|
witam.potrzebuje zdjęcia od kogoś kto ma zamontowanego blosa w silniku m30.-nie wiem jak dopasować go do rury przepływomierza.z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:28, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie jest miedzy przepływką a przepustnicą ale myślę założyć go przed przepływką bo podobno mniejsze spalanie bedzie
A jaki masz reduktor(parownik)?
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yabco dnia Nie 18:39, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Nie 19:30, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
mam reduktor brc AT90E-140KW.A JAKIE MASZ SPALANIE GAZU.MI PALI NARAZIE 15L.BEZ BLOSA E32.A CZY MOŻNA ZAŁOŻYĆ GO PRZED PRZEPŁYKĄ?..CZY DO MONTAŻU POTRZEBNE SĄ JAKIEŚ REDUKCJĘ?I NAPISZ PROSZĘ JAK SIĘ SPRAWUJĘ.DZIĘKUJĘ TOBIE,ŻE TAK SZYBKO ODPISAŁEŚ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:58, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Musiałem przepływkę odpiąć od koszyka i na blosa dociąć takie krążki z jednej i drugiej strony z węża gumowego bo rura dolotowa ma trochę większą średnicę mimo to że jest to największy blos ale planuję w jakimś sklepie typu Norauto poszukać przejściówek dolotowych w akcesoriach tuningowych. Można go oczywiście zamontować przed przepływką kwestia poszukania odpowiednich redukcji by to połączyć wiec troszkę zabawy i da się zrobić. Reduktor który masz to takie minimum ale na początek wystarczy polecam zmienić na OMVL R90E do 250KM Mocy(mam taki miesiąc używany prawie nowy na sprzedanie jak by co) Lub na ten większy do 400KM i taki ja mam właśnie. Spalanie mam od 15 w górę średnio 18L bo noga ciężka Po zmianie z mixera na BRC odczuwa się mega różnicę w przyśpieszeniu i wkręcaniu na obroty bez przydławienia i najważniejsze zero wybuchów. Ja jestem bardzo zadowolony z gaźnika bo ten patent mnie cieszy i zadziwia nie ma tyle kabli elektroniki podpinania pod kompa i cudowania czysta prostota połączona z fizyką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Nie 21:58, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw chcę założyć blosa,a póżniej będę ewentualnie myślał o reduktorze brak funduszy.jeszcze chciałem zapytać o regulację-sam regulowałeś,czy pojechałeś gdzieś na regulację.boję się strzału przy pierwszym odpaleniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:27, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nic ci nie wystrzeli odpali od razu tylko tą małą śrubkę wykręcasz jakieś niecałe 1,5obr. przy dużym pokrętle w blosie tak by silnik miał równe obroty na biegu jałowym takie jak na Pb a te duże pokrętło na razie zakręcasz. Najważniejsze jest ustawić dobrze reduktor by była odpowiednia dawka. Ja to wszystko jakoś ogarnąłem sam na wyczucie. Trzeba ustawić na początek tak blosa by równo silnik pracował a później regulujesz na reduktorze po trochu dawkę i testujesz jak się zbiera i tyle. Jak do kumatego gazownika podjedziesz to ci to ustawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Pon 15:13, 01 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki bardzo.zdam relację jak podłączę.do końca tygodnia powinienem się wyrobić.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Sob 11:54, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
witam.wczoraj zamontowałem blosa-dokładnie tak jak na zdjęciach powyrzej.dzięki ale mam problem z ustawienie tego ustrojstwa-rozkręciłem parownik na maxa śrubą od wolnych obrotów.parownik AT90 140KW.BLOSA Ustawiłem wg. instrukcji duża śruba 2.5 obr,mała 1.5 obr.od 2500 obrotów jechał jak szalony ale na niskich dławi się.wolnych wogóle nie ma trzęsie silnikiem jak oszalały.teraz to już kręciłem różnymi śrubkami łącznie ze śrubą wolnych obrotów na parowniku i nie pomaga wolne obroty bardzo niskie jak gdyby nie chodził na wszyskie gary a gdy z wolnych dodaje gazu to gaśnie.wczoraj tak go zalałem gazem,że odpalałem na benzynie z minutę.pomóżcie wstępnie wyregulować auto bo z gazierzem jestem ustawiony dopiero na środę.dolot szczelny na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras
Nowy

Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Wto 12:15, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
problem rozwiązany.pojechałem do innego gaziarza.od razu powiedział,że nie będzie chodził,bo powinien być zamontowany przed przepływką...przełożyłem tak jak radził i problem z głowy wolne obroty stabilne,wkręca się super.narazie jest wyregulowany na oko ale mam zamiar jechać do Torunia na hamownię.Koszt 110zł-80 hamownia pomiar mocy+30regulacja blosa adres znalazłem w internecie firma nazywa się AG..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:57, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie u niektórych występuje ten problem że za przepływką nie można wysterować Blosa a o dziwo u mnie regulacja działa wręcz precyzyjnie na dotyk i nie wiem czemu tak jest ale i tak chcę spróbować zamontować przed Jestem ciekaw jak wyjdzie wykres. Przyślij mi na pw adres tej firmy w toruniu i fotki jak to u ciebie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|