|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kos
Nowy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:52, 12 Gru 2007 Temat postu: BMW 3 E36...POEMNOSCI, OZNACZENIA, MOC o co tu chodzi?? |
|
|
Witam,
Planuje zakup BMki e 36 i czytajac tabelki z oznaczeniami i moca cos mi sie nie zgadza a mianowicie...
np bmw e36 323 ma motor (2.5L) i 170KM...natomiast 325 rowniez motor 2.5L ma 192KM...tyle samo co 328 z motorem 2,8L...czy ja mam zle dane?? czy czegos nie ogarnalem...jesli mozecie to wytlumaczcie mi to tak na chlopski rozum i ewentualnie doradzcie co ewentualnie kupowac 2.8 czy 2.5...jak sprawa wyglada z dynamika spalaniem itp
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:47, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
silniki w 323 i 328 to silniki M52 z aluminiowym blokiem, w odróżnieniu od silników M50 z blokiem żeliwnym w modelach 320 325 silnik M52 to nowsza technologia stosowana od roku 93. silnik M52B25 ma 2.5l pojemności ale 170KM a silnik M50B25 ma też 2.5l ale 192KM
Coś jeszcze Ci trzeba wytłumaczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46krzysiek
Nowy
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płońsk
|
Wysłany: Czw 20:51, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
polecam 2.8 L dynamika lepsza nie wyzylowana lepsze osiagi z dolu .czyli przy wolniejszych obrotach lepiej sie zbiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Santino
Moderator
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Klawiatury
|
Wysłany: Pią 1:57, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
a ja bym proponowal jesli to ma byc pierwsza BMka jakies 320 nauczyc ogarniac auto i wtedy przesiasc sie na 328i bo ułańska fantazja moze duzo kosztowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 9:37, 14 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Tu masz wszystko napisane, dane sa autentyczne
prosciej chyba nie da sie wytlumaczyc...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kos
Nowy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:38, 15 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
No wlasnie to bedzie moja pierwsza betka...zastanawiam sie nad 2.5 tdsem albo 2.0 z vanosem ale niestety musialbym ja potraktowc gazem...wiec prosze o porade w co lepiej zainwestowac,diesla czy benzynke z lpg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:43, 15 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Z doswiadczenia wiem ze tdsy sa awaryjne,szczegolnie nie lubia ciezkiej nogi.Oczywiscie jak ktos dba o tdsa to bedzie dlugo jezdzil i sie cieszyl z niego ale znalesc zadbanego tds to prawie graniczy z cudem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dachu
Nowy
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: inowrocław
|
Wysłany: Nie 9:46, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
MAXX napisał: | silniki w 323 i 328 to silniki M52 z aluminiowym blokiem, w odróżnieniu od silników M50 z blokiem żeliwnym w modelach 320 325 silnik M52 to nowsza technologia stosowana od roku 93. silnik M52B25 ma 2.5l pojemności ale 170KM a silnik M50B25 ma też 2.5l ale 192KM
Coś jeszcze Ci trzeba wytłumaczyć? |
na pewno? a m52 nie były czasem w budach po lifcie od września 95?
co do 323 to jest to chwyt stosowany na rynki niemieckie bo tam też sie płaci ubezpieczenie od KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:06, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
no od 95r a co ja napisałem..?
Upsss...... no pomyliłem 3 z 5 he he tak czasem mam jak klepie w klawisze po pifku
Sorry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Pisarz sztabowy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:00, 19 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja polecam na pierwszy raz 320i...motor ma wspaniałą kulturę pracy i daje sporo zadowolenia. Ja wlasnie swoja coupejke bede sprzedawal i gdyby nie zamiana na E46 to byloby mi bardzo ciezko sie z nia rozstac.. naprawde warto..pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|