|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomaszk
Nowy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Czw 11:52, 01 Lis 2007 Temat postu: Bmw e21 1980r 320/6 78tys. |
|
|
Czesc potrzebuje opisu + zdjecia(jakie klucze itp.) jak wymienic klocki i odblokowac zacisk który sie zblokowal.
Dzieki
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:22, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No chyba wymiana klockow nie jest taka trudna zebyś potrzebował zdjecia.odkrecasz kolo,potem zacisk.Jezeli zablokował ci sie zacisk to musisz go wymontowac,wyciagnac z niego tłoczek,dobrze wyczyscic,zamontowac nowe uszczelke w zacisku,jak odkrecisz przewod od zacisku to sobie go zatkaj zeby plyn niepotrzenie nie wyciekl z ukladu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 21:27, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Będzie Ci potrzebny imbus 7 i ewentualnie jeśli będziesz chciał odkręcić mocowanie cylinderka to najlepiej nasadka 16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomaszk
Nowy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Śro 10:23, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki za wczesniejsze porady.Teraz mam nowy problem:auto gasnie kiedy wskazówka od temperatury przekroczy polowe(kiedy zgasnie nie da sie odpalic na kluczyk,ale na holu odpala.Bylem u mechaniora i powiedzial ze chyba!!!pompa(filtr paliwa zmienialem,ale nie zmienilem bo nie moge dostac tego filtra który wchodzi do baku.Kurde ale jednak mam wrazenie ze kiedy temp. sie podnosi on gasnie.ps.samochód jest na gazniku 320/6 1980r.A ja jestem w dublinie i ciezko tu znalezc d.mechanika.Moze ktos ma kontakt
Dzieki za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|