 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmwe34
Administrator

Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 7:35, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie po 20 letnim aucie nie ma co się spodziewać, że będzie miało przebieg 100 tyś km ... ! 263 tyś km to i tak bardzo mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:42, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
hehe 263 tysiące to mało... Musisz doliczyć do tego ze 100tys!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwasny
Nowy

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:36, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no wiadomo to zależy od stylu jazdy. Powiedzcie mi jak z kosztami utrzymania tego modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy

Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:50, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o utrzymanie to rozpiętość cenowa jest bardzo duża. Wszystko zależy od tego na ile Cie sie stać. Przykładowo, możesz kupić aluminiowy wahacz przedneigo zawieszenia za 2500 zł, albo tani, stalowy zamiennik za 140 zł. W przypadku tego modelu nie ma problemu z częściami a ceny, moim zdaniem, sa na przyzwoitym poziomie w przypadku dobrej jakosci zamienników. Poza tym, jeśli chodzi o części nietypowe albo cześci blacharskie, to mozna je łatwo i tanio dostac z aut przeznaczonych do rozbiórki. Ogólnie E30 316i to niedrogie auto. Spalanie jedynie moze troche odstraszac - 8-9 litórw w jeździe mieszanej.
Przykładowe ceny zamienników:
Filtr oleju - około 20 zł
Filtr powietrza - 20-30 zł
Filtr paliwa - 40-100 zł
Chłodnica nowa - 250-600 zł
Rozrząd (pasek, rolki, napinacze) - 250-700 zł
Zestaw naprawczy zawieszenia przedniego (tuleje wahaczy, sworznie wahaczy + drążki kierownicze) - 200-300 zł
Klocki hamulcowe - 50-150zł
Tarcze hamulcowe - 80-120zł
Amortyzator (sztuka) - 100-250 zł
Przekładnia kierownicza regenerowana - 250-500 zł
Drzwi przednie (oryginalne z demontazu) - 90-150 zł
Komplet opon letnich (nowe, nie bieżnikowane w rozmiarze 175/70/R14) - około 700 zł
Oczywiście ceny moga sie niezncznie różnić, ale tyle to mniej więcej kosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez E30 owner dnia Nie 17:56, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwasny
Nowy

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:57, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie Panowie Jestem zdecydowany na kupno tego auta. To auto ma coś w sobie, że muszę je mieć Mam nadzieje, że spotkamy się na nie jednym zlocie Jeśli będę miał jakieś problemy będę do was pisał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwasny
Nowy

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:52, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Te auto mi wpadło w oko co wy na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy zauważyliście jakieś niepokojące fragmenty na które przy oględzinach mam zwrócić uwagę ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kwasny
Nowy

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:57, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pytać się właściciela jaki olej był wlewany do silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E30 owner
Pisarz sztabowy

Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie/Ontario Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:47, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to auto odpada z racji instalacji LPG. Zamiast pytać o olej zapytaj lepiej o przebieg i jak długo auto jeździ na gazie. Koleś pisze, że auto było serwisowane w ASO, w co też mi sie nie chce wierzyć, bo jakoś auto na to nie wygląda. Zasada jest taka, że jeśli kogoś stać na autoryzowany serwis w przypadku e30, to znaczy, że auto powinno wyglądać jak igła, a tutaj masz tylni pas do zrobienia, przedni też jest chyba lekko wgięty, halogen stluczony a karoserii przydałaby sie już powoli mała polerka. Jeśli natomiast chodzi o sam kolor, to wydaje sie jednolity na calym aucie co jest dużym plusem (ponieważ karoseria jest najwazniejszym elemantem w każdym aucie) jak i brak sladów korozji, ale jak znam życie, to w rzeczywistosci jak sie przyjrzysz takiemu autu to coś zawsze znajdziesz. I z tym ocynkiem karoserii to też troche przesadził.
Ogólnie rzecz biorąc, to jakoś mnie to auto nie przekonuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:22, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja nie muszę patrzeć a już mnie niepokoi LPG POWER!! Chcesz tanio jeździć kup sobie golfa 1.3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|