Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bmw E34 TD 94r rozładowuje się akumulator po 48 godzinach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romanoprodi12
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:25, 17 Gru 2008    Temat postu: bmw E34 TD 94r rozładowuje się akumulator po 48 godzinach

Witam

Jestem zupełnie nowy na forum. Od 5 iesiecy jestem w posiadaniu bmw e34 td 94r. W ostanim miesiacu zaczęły się problemy z akumulatorem, a dokładniej mówiac zacząłmi sie rozładowywać do zera w przciągu 48 godzin tak jakby coś kradło prąd. Byłem u elektryka sprawdził mi elektryke, przekaźniki, ładowanie i stwierdził że nie znalazł żadnego urządzenia, które by mogło pobierać prąd. Akumulator mam w sumie nowy bo mam go tak długo jak auto ale dopiero gdzies od miesiąca mam takie miksy. Miałem już odłaczane radio i odłączyłem prawy nawiew, przy którym mi ciągle coś brzęczało nawet po wyłaczeniu silnika i zapłonu, nic to nie zmieniło i straciłem juz naprawdę pomysły. Jeżeli możesz mi jakos doradzic to czekam na jakieś wskazówki.

Pozdro
romanoprodi12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:20, 18 Gru 2008    Temat postu:

...a spróbuj podłączyć amperomierz pod klemę "+" i po kolei wyjmuj bezpieczniki, powinieneś odnaleźć walnięty kabelek/urządzenie...myślę, że powinno się udać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romanoprodi12
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:46, 18 Gru 2008    Temat postu:

czyli to ma za zadanie znalezienie urządzenia, które kradnie prąd? Bo bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i są dobre. Ale spróbuje i dam znać jak poszło. Dzięki !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam-bmw
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2008    Temat postu:

tak jak kolega wczesniej pisal wez amperomierz wepnij go przed akumulator, powinien ci pokazac jakis pobor pradu, i wtedy selektywnie wylaczac urzadzenia az pobor pradu zniknie wtedy bedziesz mial przyczyne. moze byc jeszcze jeden powod popsuty akumulator, pomimo ze jest prawie nowy mogl sie popsuc, przerabialem to w vw polo przez 6 m-cy wszystko ok nagle pewnego dznia kluczyk do stacyjki a tam cisza, myslalem ze to rozrusznik a to byl akumulator, naladowalem go, podzialal kilka dni i umarl do konca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romanoprodi12
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:01, 20 Gru 2008    Temat postu:

oki
ale doradź mi jeszcze jedno. Jak dokładnie posłużyc się amperomierzem ? Nie miałem do czynienia nigdy z pomiarami. Więc jedną końcówką miernika do plusa a drugą szukac po bezpieczniach? Dobrze myślę? czy powinno pokazywać jakieś prawidłowe napięcie? Jak tak to ile ma pokazywać ? Tak wogóle to dzięki za radę kkażda wskazówka mile widziana.

Pozdro
romanoprodi12


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam-bmw
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:28, 20 Gru 2008    Temat postu:

zdejmujesz kleme z aku i tak jak piszesz szerwony kabel do + aku a czarny do klemy tak zeby sie amperomierz znalazl miedzy aku a klema

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarek
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:33, 20 Gru 2008    Temat postu:

Jezeli masz cyfrowy miernik to nie zapomnij przelozyc kabli na wiekszy pomiar pradu jeden czarny zostaje w gniezdzie com a czerwony do gniazda 10 lub 20 amper bo normalne gniazda sa dostosowane przewaznie do 200miliamperow

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarek dnia Sob 22:34, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romanoprodi12
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:55, 27 Gru 2008    Temat postu:

Sprawdziłem juz amperomierzem i nadal to samo. Nic nie wykryłem Smutny Noie znalazłem żadnych skoków ani opadów napięcia, nie wykryłem żadnego urzadzenia, które by mogło kraść mi ten prąd z aka. pozostaje kwestia czy aby nie walnał akumulator. W poniedziałek go reklamuje bo mam go na gwarancji. A tu się mrozy zbliżają!!!! Więc naprawdę muszę się śpieszyć z lokalizacja złodzieja pradu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:12, 27 Gru 2008    Temat postu:

sproboj jeszcze odlaczyc kleme na noc jak rano nie bedziesz mogl zapalic to wiesz ze akumulator jest do bani i nic ci pradu nie kradnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
romanoprodi12
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:06, 28 Gru 2008    Temat postu:

To juz mam za sobą . Jakm nadeszły mrozy to mu zeszło troche prądu nawet przy odłączonej klemie. Jutro reklamuje akumulator sprawdzam swiece i pompe poaliwową. Właściwie to problemy zaczęły się z nim przy pierwszych juz tych niskich mrozach. Myślę, że coś z tym akiem jest !!! Czas pokaże .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin