|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:04, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Adi_BMWe36 Ty masz gwint TA technix?Ile za niego dałeś?Bo ja na allegro znalazłem za 730zł ,bedzie dobry?czy może to jakiś bubel?Miałem kupować jakiś droższy ale doszłem do wniosku ,że niema sensu bo itak każdy ma 2lata gwarancji.
Teraz druga sprawa.
Czy ten gwint da rade ustawić żeby był miekki?Czy nawet po rozkręceniu do oporu itak bedzie twardy?
trzecia sprawa
Jak najwyżej da sie wywindować do góry samochód?I jak najniżej? może jakieś fotki masz?albo mierzyłeś? Pozdrawiam i dzieki za dotychczasową pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:05, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No ja mam technixa juz od roku. Co do wysokości to przód na pewno ra rade spokojnie dać porównywalnie, jak nie wyżej niż seria , tył też porównywalnie z serią a co do sztywnosci to to nie bedziesz narzekał nawet jak bedziesz miał przód na połowie skręcony i tył a nawet niżej na pewno nie bedzie za sztywno. Ja u siebie teraz na zime mam przód na maxa dół (bez wyjmowania małej sprężyny) a tył jakoś w połowie i normlanie latam na trasach w miescie i nie ma problemu:) w zakretach trzyma się dobrze i za twardy też nie jest. Na lato tył mam na maxa w dół a przód wyjmuję te małe sprężyny żeby niżej jeszcze zeszła . Za swój rok temu dałałem 1100zł, ale wiadomo teraz wiecej tego dlatego taniej. A teraz czas na foteczki :
1. Tak wygląda tył na maxa w dół na feldze 17"
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Tak wygląda przód na maxa w dół bez wyjmowania małej sprężyny
[link widoczny dla zalogowanych]
3.A tak wygląda z tyłem w mniej więcej połowie a przód max bez wyjmowania małej sprężyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam fotek które przedstawiały by "kozę" na maxa w góre bo mnie interesowało ile można zejść w dół. Myślę że chociaz troszkę pomogę tymi zdjęciami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adi_BMWe36 dnia Nie 0:06, 20 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:25, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo ,bardzo,bardzo dziekuje za wypowiedź i za te zdjęcia naprawde bardzo mi pomogłeś Tylko mam jeszcze dwa pytania
1.O jakiej małej sprężynie ty mówisz?
2.Drugie i najważniejsze pytanie;DLACZEGO SPRZEDAJESZ TAK PIĘKNĄ BUME?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:42, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz co teraz wszedłem na gwinty i widzę że są troszeczkę już zmienione na lepsze od tego co ja kupowałem ... teraz nie ma potrzeby wyjmowania małej sprężyny aby posadzić auto maxymalnie nisko, po prostu robią teraz dłuższy gwint na MC Personie. ale dla jasności dodam fotkę swojego gwintu z zaznaczoną małą sprężyną. Wtedy rozkręcam MC Persona wyjmuję małą sprężyne i wtedy dopiero mogę niżej gwint skręcić .
[link widoczny dla zalogowanych]
A beatki już nie sprzedaję, przeprowadzam mody na przyszły sezon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:33, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie.Czy po każdym przestawieniu na gwincie trzeba ustawiać zbieżność i konty pochylenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:49, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie zbieżności nie ustawiasz ale wiadomo im niżej tym większy negatyw na kołach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:56, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki bardzo mi pomogłeś.A powiedz jeszcze co masz pod maską w swojej cupecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adi_BMWe36
Pisarz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:43, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie za wiele 1.8is, ale planuje wstawić sobie 2.0, bo większa ilość mocy mi nie potrzebna, i tak w tą zimę robie na germana i tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|