 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dmcino
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:35, 30 Wrz 2011 Temat postu: bmw e39 525 tds swap na 4.4 V8 |
|
|
witam
szukałem mojego tematu ale nie mogłem znaleźć tego samego przypadku więc zakładam nowy temat. Mianowicie prosiłbym o informacje co potrzebne będzie oprócz oczywiście silnika 4.4 V8 do swapu na ten właśnie silnik jeżeli teraz w budzie jest silnik 2.5 tds (143 KM) pytam oczywiście teoretycznie gdyż dopiero sie przymierzam do takiego posunięcia a nie chcesz rozstawać sie z autem gdyż wiem co w niego wkładałem. Silnik i skrzynie to wiadomo ale co jeszcze potrzebne? napęd może zostać ? hamulce mogą zostać?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny

Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:35, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
hamulce, zawias napęd musi być od silnika 4,4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor

Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:21, 02 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Komputer silnika, zegary, komputer skrzyni, przy V8 było chyba DSC, chociaż tu mogę się mylić, hamulce to nie tylko klocki i tarcze, ale być może również pompa hamulcowa, do tego zbiornik paliwa, przewody paliwowe, na moje operacja kompletnie nieopłacalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:27, 03 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
no i jeszcze kompletny wydech
wiązka w sporej części
zegary - bo pewnie 4,4 kupisz z automatem
konsola śodkowa
serwo
chłodzenie
powiem tak - kupujesz anglika bierzesz urlop i wszystko przekręcasz. jak będziesz chciał kupić części gdzies w polsce to koszt niesamowity...
najlepiej GB przełożyć na PL - moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy

Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:26, 03 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Gra nie warta świeczki!
Lepiej sprzedać klekota i kupić już z silnikiem m62
Mniej kombinowania i nerwów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dmcino
Początkujący pisarz

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:42, 04 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
własnie tez tak mi sie wydaje ze kupujac po kolei przedroży się i to dużo. ale jak kupić anglika i zrobić na wersje euro? czy tylko przełożyć graty do mojej budy tej co mam teraz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol E30
Nowy

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CGD Golub-Dobrzyń Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:02, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzedaj TDS dołóż trochę $$ i kup ori V-kę w takiej budzie i tak będzie najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|