 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:07, 15 Mar 2009 Temat postu: Brak ładowania zraz po odpaleniu |
|
|
Witam,
Panowie od jakiś dwóch tygodni co parę dni zaraz po odpaleniu nie gaśnie mi kontrolka od ładowania. Po przejechaniu 300 - 500 metrów gaśnie i "chyba" jest ok bo do pracy ma dość daleko a wszystko działa i akumulator nie pada.
Na początku myślałem że szczotki się zabrudziły lub zawilgociły ale jednak widać że nie. Dodam też że jak włączam światła na ciepłym silniku to lekko wahnie się obrotomierz, nie przypominam sobie aby tak się działo, jak włączę ogrzewanie szyby albo klimę to tak, ale nie światła.
Macie pomysł co zaczyna siadać w alternatorze lub w obwodzie elektrycznym ładowania???
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny

Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:42, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz moze masz klemy zasniedziale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:22, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
Problem już jest ciągle, wczoraj ledwie dojechałem do domu (30km na samym aku). Autko odstawione do mechanika w piątek napisze co było.
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:57, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
Obiecałem napisać więc to robię. Ogólnie proponuję wszystkim posiadaczom silników R6 zaglądnięcie i wyczyszczenie alternatora z liści i owadów. Jak wiadomo są chłodzone powietrzem i dolot jest bez jakiegokolwiek zabezpieczenia (siatki czy coś takiego). Liście i syf miałem już w rurze pionowej tak z 10 cm przed alternatorem. To była jedna z przyczyn że alternator się grzał i nawalił. Poza tym 176 tys. też robi swoje.
Co było a raczej czego nie było :
- komutatora nie było w ogóle
- szczotki popalone
- palec w regulatorze przypalony
- jak gość mi rozebrał to się okazało że łożysk starych tez nie ma po co zakładać więc poszyły nowe.
Z tego co pamiętam to ładowanie przed było 13,8 teraz jest 14,2.
Koszt regeneracji 290 pln, więc myślę że nie najgorzej.
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|