|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MISZEL
Nowy
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:58, 06 Mar 2008 Temat postu: BROBLEM Z OBROTAMI SILNIKA |
|
|
JESTEM POSIADACZEM BMW 520 24V E34 ROK 1993.KOCHANI MAM PROBLEM Z UKŁADEM DOLOTOWYM,MAM WSTWIONY FILTR STOŻKOWY Z DOKŁADKĄ NA PRZEPŁYWOMIERZ BEZ DOLOTU Z WYJŚCIEM NA CZUJNIK,MÓJ CZUJNIK JEST ZAMONTOWANY POD FILTREM I NIE JEST POŁĄCZONY RAZEM Z DOLOTEM A WIEM ŻE POWINIEN BYĆ POŁĄCZONY.PROBLEM WYSTĄPIŁ TAKI:
JAK SEST ZIMNY TO JEST OK.JAK TYLKO NABIERZE TEMPERATURY TO WSKAKUJE MI NA OBROTY 2000 I TRZYMA,JAK LEKKO DODAM GAZU TO SPADA NA 850 I JEST OK.WSZYSTKO ROBI MI SIĘ PODCZAS JAZDY.CHCĘ ZAZNACZYĆ ŻE MAM NOWĄ SONDĘ LABDA I WYMIENIŁEM PRZEPŁYWOMIERZ.POWIEDZCIE MI CZY TE OBJAWY WYSTĘMPUJĄ WŁAŚNIE DLATEGO ŻE TEN CZUJNIK ORZA FILTR STOŻKOWY DOSTAJE CIEPŁE POWIETRZE OD SILNIKA,JEŚLI TAK TO POWIEDZCIE JAKI MAM KUPIĆ DOLOT DO FILTRA ,BO ZNALAZŁEM DOLOT Z WYJŚCIEM NA CZUJNIK OD E36 MOŻE BĘDZIE PASOWAĆ ALBO NIE.ALBO POPROSTU WSTAWIĆ Z POWROTEM FILTR ORYGINALNY IWŁOŻYĆ TYLKO FILTR K&N.MÓJ MECHANIK MÓWIŁ ŻE NAJLEPIEJ TAK ZROBIĆ.PROSZĘ O POMOC.[/b]
Pisz bez Capsa!!! Twoj temat jest i o filtrach i o obrotach, jest juz na forum jedno i drugie, trzeba uzyc opcji szukam. Mod.A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|