Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chip diesla - gdzie zrobić najlepiej?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 11:24, 11 Maj 2010    Temat postu: Chip diesla - gdzie zrobić najlepiej?

Hej! Czy znacie jakieś pożądne firmy zajmujące się chipowaniem silników diesla. Co polecicie ( najlepiej kokalizacja w warszawie). W necie znalazłem dwie firmy Masters Tuning i Alta Racing. Coś o nich wiecie?Jakie są zagrożenia przy podnoszeniu mocy w ten sposób. czekam na porady.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:01, 11 Maj 2010    Temat postu:

ja wczoraj robiłem audi A5 w VTG - zdecydowanie polecam.
kolega robił w kreatorze mocy diesl i zadowolony bardzo.

ogólnie je postawiłem na VTG bo to stara sprawdzona firma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:16, 11 Maj 2010    Temat postu:

A powiedz...jakie są zagrożenia przy chipie...co z temperaturą w turbo, co z filtrem cząstek stałych - ponoć zle to wpływa na te podzespoły. Oczywiście podjade do tego VTG i tez popytam , ale wiadomo że oni mogą nie o wszystkim powiedzieć. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
podol
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 11 Maj 2010    Temat postu:

Z tego co czytałem to diesla z filtrem cząstek stałych nie można podkręcić tak bardzo jak diesla bez tego filtra, ale dokładnie nie wiem o ile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:52, 11 Maj 2010    Temat postu:

Widzisz...ja się zupelnie nie znam, ale każda z tych firm podaje tabele, w których podają optymalne programy dla danego silnika czyli jeśli jest taki filtr to chyba brali to pod uwagę. Jednak zależy mi bardzo aby dowiedzieć się jakie jest ryzyko takiego chipa. Na stronie VTG wyczytałem że stosują dwie metody, jedna przez złącze kompa druga przez jakiś moduł. Nie ma oczywiście info o przeciwskazaniach.Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:18, 12 Maj 2010    Temat postu:

dokłądnie sądwie metody. ja robiłem 1.8 TFSI czyli turbokompresor z grupy VAG i jest naprawdę ok - mam wyke=res z hamowni.

teraz jeszcz zastanawiam sie nad swoim pojazdem, tylko że to HDI ale bez FAP czyli bez filtra cząstek stałych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bury
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:57, 04 Cze 2010    Temat postu:

Przecież w VTG wstawiają gotowce. Nie robią programu pod konkretne auto. Koleżce w Octavii wstawili gotowca, po czym chciał delikatnie zmniejszyć moc i moment, bo bał się o sprzęgło i wysłali go na drzewo twierdząc, że się nie da. Do takich zabaw polecam Masters Tuning, z tym że chłopaki są nieco drożsi. Robiłem i nich program 50 tys km temu, indywidualnie pod samochód. Nie narzekam.

Wykres jest "tutaj"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bury dnia Pią 12:00, 04 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin