|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:51, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Są różne szkoły na temat wymiany filtrów. Ja i większość moich znajomych wymienia filtry razem z olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TECHNIK BMW
Początkujący pisarz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: aberdeen
|
Wysłany: Sob 14:35, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
mat napisał: | Są różne szkoły na temat wymiany filtrów. Ja i większość moich znajomych wymienia filtry razem z olejem. |
a szkola BMW jest jedna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:45, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przecież po jednej wymianie filtry są brudne, a co dopiero po 3 a tym bardziej po 4 wymianach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:38, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
szkoła bmw jest może jedna ale wymiana filtrów zależy od rodzaju oleju i stanu silnika więc zgadzam sie z matem no i jeszcze nie rozómiwm co to jest szkoła bmw może ktoś to wytłómaczy bo wydaje mii sie że każdy silnik cho0dzi na tej samej zasadzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:49, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Też mi się tak wydaję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:08, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ktos zalozyl temat pt. Kiedy sie wymienia filtry i co ile w jego BMW?
Kolega technik BMW udzielil bardzo konkretnej odpowiedzi na temat i nie rozumiem w czym watpliwosc? Nie wiem o co chodzi ze kazdy silnik dziala na tej saej zasadzie? Spalinowy? Tak, i co? przeciez napisal ze filtr oleju przy kazdej wymianie oleju i skoro BMW tak przewidzialo ze inne filtry rzadziej to po co na sile wymieniac wszystko co powiedzmy 10tys. Szkola BMW piszac kolega napewno mial na mysli to ze ktos zanim stworzyl tako specyfikacje serwisu, inspekcji w przypadku BMW, 1,2, zegarek od plynu hamulcowego itp. To na pewno byly prowadzone w tym celu dlugie testy i badania czy tak a nie inaczej. Oczywiscie jezeli ktos sie uprze i bedzie to zmienial wszystkie filtry przy kazdej wymianie to jego sprawa ale BMW przewiduje tak jak kolega napisal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
syty00
Początkujący pisarz
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:47, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
dziekuje, aczkolwiek i tak nie uzyskalem odpowiedzi na zadane pytanie, ale jawnie zakanczasz temat... wiec zakonczmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:24, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
syty00 napisał: | ku uscisleniu co do mojego egemplarza, to jezdze e32 730 r6 '90 i nie mam wskaznika diodowego, wiec kiedy dobierac sie do oleju i jego filtra?
ps zeby byc pewnym to na przyklad inspekcja 2 to jest wtedy gdy zgasnie mi 2 zielona lampka z paska na desce? i skad komputer wie, ze wymienilem np olej? serwisant sie podpina czy jak? dzieki z gory i pozdrawiam |
Masz te diody w koncy czy nie? Jezeli tak to masz wymieniac olej jak ci zgasna wszystkie zielone diody i zapali sie pomaranczowa potem czerwona, oczywiscie filtr razem z olejem. Co do twojego pytania- "skad komputer wie, ze wymienilem np olej? serwisant sie podpina czy jak?" - Tak, serwisant sie podpina i kasuje serwis lub inspekcje, w twoim modelu mozna to zrobic samemu ale to juz sam poszukaj na forum jak, jezeli nie znajdziesz to napisz do mnie na PW, nie pytaj juz tu, w tym temacie ok? Jezeli nie masz diod lub nie dzialaja to wymieniaj olej, niewazne juz jaki co jakies 10, 12 tys. km.
Inspekcja II to jest taki duzy serwis w doslownym tlumaczeniu w starszych modelach od 86r do 98r wypada co 40,000 mil, w nowszych po 99r. co 60,000 mil.
Modele 1986 do 1998
5,000 miles - intermediate oil service (O/F)
10,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
15,000 miles - intermediate oil service (O/F)
20,000 miles - BMW Inspection I (I/1)
25,000 miles - intermediate oil service (O/F)
30,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
35,000 miles - intermediate oil service (O/F)
40,000 miles - BMW Inspection II (I/2)
45,000 miles - intermediate oil service (O/F)
50,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
55,000 miles - intermediate oil service (O/F)
60,000 miles - BMW Inspection I (I/1)
65,000 miles - intermediate oil service (O/F)
70,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
75,000 miles - intermediate oil service (O/F)
80,000 miles - BMW Inspection II (I/2)
85,000 miles - intermediate oil service (O/F)
90,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
95,000 miles - intermediate oil service (O/F)
Modele po 1999r
5,000 miles - intermediate oil service (O/F)
10,000 miles - intermediate oil service (O/F)
15,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
20,000 miles - intermediate oil service (O/F)
25,000 miles - intermediate oil service (O/F)
30,000 miles - BMW Inspection I (I/1)
35,000 miles - intermediate oil service (O/F)
40,000 miles - intermediate oil service (O/F)
45,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
50,000 miles - intermediate oil service (O/F)
55,000 miles - intermediate oil service (O/F)
60,000 miles - BMW Inspection II (I/2)
65,000 miles - intermediate oil service (O/F)
70,000 miles - intermediate oil service (O/F)
75,000 miles - Oil and Safety Service (O/S)
80,000 miles - intermediate oil service (O/F)
85,000 miles - intermediate oil service (O/F)
90,000 miles - BMW Inspection I (I/1)
95,000 miles - intermediate oil service (O/F)
100,000 miles - intermediate oil service (O/F)
Mam nadzieje ze teraz dla ciebie wszystko jasne. Pozdro.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
syty00
Początkujący pisarz
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:46, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki i sory za moze zbyt szczegolowe pytania, ale jestem amatorem w tych sprawach.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|