|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centurionv
Nowy
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:37, 13 Cze 2008 Temat postu: CO MOZE BYC PRZYCZYNA? |
|
|
WITAM WSZYSTKICH I PROSZE O PORADE. KUPILEM BMW E36 Z SILNIKIEM 2,5 24V BEZ VANOSA SILNKI CHODZI CALKIEM SPOKO NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA JEST OK.
PYTANIE MOJE DOTYCZY TAKIEJ SPRAWY:
-PODCZAS JAZDY NIEZALEZNIE NA KTORYM BIEGU DO PREDKOSCI OBROTOWEJ SILNIKA 3500 SILNIK CALY CZAS SIE ZBIERA ALE NIE PRZYSPIESZA JEDZIE ALE BEZ EMOCJI
-PO PRZEKROCZENIU 3500 OBROTOW SILNIKA AUTO STRZELA DO PRZODU I POCISKA DO PONAD 7000 OBROTOW DOSTAJE MOCY
DORADZCIE CO TO MOZE BYC DZIEKI ZA POMOC
...nie używaj caps`a, popraw tytuł na bardziej zrozumiały, sygnalizujący o co Ci chodzi - Admin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:36, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Bmw poprostu tak ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:47, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
witaj tak to jest poprostu bmw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linek
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:43, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
tez z poczatku sie zastanawialem ale poprostu bmki tak maja ale chyba jak masz 2.5 24v to nie mozesz nie miec VANOSA moze masz 2,5 12v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FhissT
Redaktor
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Polska PŁN-WSCH
|
Wysłany: Sob 21:46, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
od '93 były zmienne fazy, 24V sprzed tego czasu nie mialy vanosa...
zmierz najlepiej elastycznośc na V od 80 do 120... może to jakieś Twoje subiektywne odczucia że "nie idzie" bo dpiero gdzieś od tej granicy t.j. 3,5k obrotów R6 nabiera właściwego brzmienia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 23:03, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
FhissT napisał: | od '93 były zmienne fazy, 24V sprzed tego czasu nie mialy vanosa...
zmierz najlepiej elastycznośc na V od 80 do 120... może to jakieś Twoje subiektywne odczucia że "nie idzie" bo dpiero gdzieś od tej granicy t.j. 3,5k obrotów R6 nabiera właściwego brzmienia... |
Niektore egzemplarze z `92 roku tez mialy Vanosa ( np. mój stary 2,0 24v, moj prastary z `92 roku nie mial vanosa). Moc maxymalna w silnikach m50 ( 2,0 24v oraz 2,5 24v) jest osiagana w granicach 4200 obr/min, naotomiast moment max zaczyna sie wloasnie od okolo tych 3,5 obr/min.
Tak jak kolega mowil wczesniej - zmierz elastycznosc i podaj jaką masz bude( rozne wagi sedaan / coupe / etc...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|