|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kryspek
Nowy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:52, 15 Paź 2007 Temat postu: Co sie dzieje z elektryką, zwarcie? alternator? |
|
|
czy ktos wie co sie dzieje gdy
1. najpierw padł alternator(jak jechalem to wszystkie wskaźniki zaczely szaleć, radio się wyłączyło, o dziwo zegarek działał tylko troche cyfry zblakły) wiec zostaly wymienione szczotki i wszystko dzialalo z powrotem
2. Pare dni potem chcę jechać a tu nic nie działa, centralny wywaliło, no i nic żadnego znaku życia.
Co sie dzieje to akumulator padł czy co sie tu dzieje? czy ktoś miał coś podobnego. A mam BMW e36 1.8is 93'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 12:06, 15 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie jestem pewien ale może gdzieś jakaś masa nie łączy, czy coś podobnego ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:26, 15 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Jak aku jest rozwalony kompletnie np. zwarcie w celi czy oberwana i nie przyjmuje pradu to takie cyrki sie na szafie tez dzieja ale powod moze byc tez bardziej banalny, tak jak adi pisze masa od silnika czy cos w tym rodzaju, najlepiej jak bys pozyczyl od kogos akumulator i sprawdzil. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kryspek
Nowy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:53, 16 Paź 2007 Temat postu: aku |
|
|
wymienialem akumulator i znowu wszystko dziala ale pewnie po czasie znowu wywali akumulator i powtoeka z rozrywki ale czemu akumulator ciagle rozladowuje chociaz nowiutki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Pisarz
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:07, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ja miałem kiedyś walnięte diody w alternatorze i podczas jazdy ok. ale przez noc rozładowywało akus. Kiedy się zoriętowałem co może być odłanczałem akus na noc i okazało się trzyma prąd. Czy jest tak w Twoim przypadku tego niewiem ale nie można tego wykluczyć pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:09, 16 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz prad ladowania alternatora musi byc niedzy 13,9V a 14,5V. Jezeli jest ok to alternator dziala poprawnie i przyczyny rozladowujacego aku. nalezy szukac gdzie indziej. Na zgaszonym silniku i bez zaplonu wepnij w obwod akumulatora amperomiez i sprawdz pobor produ. Strasznie mam kiepska pamiec do cyferek ale chyba jak bedzie okolo 50mA to jest ok. Jak bedzie wiecej niz 5A czy 6A to wiadomo: 60Ah akumulator przy poborze 6A bedzie sprawny okolo 10h.
Jezeli bedzie duzy pobo na postoju to przyczyna moze byc np. jakis zgrzany przekaznik i trzeba bedzie znalezc ktory. Zrob to i napisz wyniki swojej pracy. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Pią 22:40, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:09, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cześć, mam podobny problem. Mam BMW 530 e34 1993r. Moje auto zaczęło farjować wczoraj, tzn: jak go wczoraj odpaliłem na zimnym silniku wszystko było ok, ale po przejechaniu około 2 kilometrów zgasiłem ją, a gdy po chwili chciałem ja ponownie odpalić miała problem z przekręceniem, ale w końcu odpaliła. Dojechałem do domu, wjechałem do garażu, a gdy rano poszedłem, znowu zapaliła na zimnym silniku a gdy chwile pochodziła i ja zgasiłem i chciałem zapalić to już się nie dało. Co może być przyczyną??? Czy to wina tylko akumulatora, sęk w tym że nie wiem jaki jest on stary. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:43, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobny problem, ciagle mi sie akumulator rozładowywał, zawsze rano musiałem go podładowywać. Okazało sie ze usterka była banalna, przewód masowy łaczacy silnik z karoserią był lekko skorodowany. Wystarczyło tylko oczyscić, psiknać elektrosilkiem lub miedzia w spreju i gotowe. Najpierw sprawdzcie miernikiem ( na uruchomionym silniku ) na którym przewodzie masowym nie ma styku. Dalej to juz wiadomo oczyscić i sprawdzić ponownie na uruchomionym silniku, powinno byc miedzy 13,5 - 14,5V.
Tyle z mojej strony, pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siedemtrzy5
Początkujący pisarz
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: WMA
|
Wysłany: Nie 15:44, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej najpierw sprawdźcie prąd ładowania jeśli jest OK następny krok to masa. Trzeba pamiętać żeby silnik był dobrze zmasowany zła masa może doprowadzić do spalenia instalacji w aucie jak i do spalenia całego auta. Jeżeli pada regulator napięcia to można zauważyć charakterystyczne pulsowanie świateł (choć nie zawsze). W przpadku regulatora napięcia nie oszczędzajcie lepiej kupić droższy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:09, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Witam panowie, mam pytanie, wymienilem akumo, sprawdzilem ladowanie, wskaznik pokazal 14.4V, a pobór na rozgrzanym, wylaczonym silniku wskazal 0,17A. Czy waszym zdaniem moze tak byc???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|