|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:30, 19 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zawsze mozna isc na latwizne i zrobic co takiego:
A tak powaznie to moim zdaniem jest to poroniony pomysl, to nie jest tylko deska i kierownica. Do tego dochodzi mnostwo innych niewidocznych elementow takich jak np: Maglownica, przekladka pompy hamulcowej wraz z przewodami lub calkiem druga pompa bo moze byc inna, pedaly, ciagniecie linek (gaz), wycieraczki chodza od drugiej strony, BMW akurat nie ma tego problemu ale auta z jednym wstecznym i halogenem z tylu - nie po tej stronie, nowe lampy, inne swiatla przednie, kupa drobiazgow ze srodka takich jak: Reczny, sterowanie lusterek po drugiej stronie, siedzenia przednie kierowcy ma wiecej regulacji (BMW chyba we wszystkich ma takie same ale pisze ogolnie), nie wiem jak te warsztaty to robia z instalacja elektr. czy klada nowa czy przedluzaja wszystkie kabeliki zeby poprowadzic je na drugo strone, np. e39 jezeli jest navi z tym kwadratowym TV to jest on po drugiej stronie, jest jeszcze wiele innych elementow, o ktorych teraz zapomnialem hehe. Ja napewno nigdy bym takim nie jezdzil, za duzo jest przekladaych czesci majacych besposredni wplyw na bezpieczenstwo. Zwlaszcza ze jest duzo samochodow sprowadzonych i w dobrej cenie z innych krajow Europy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 22:18, 19 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Artek napisał: | nie wiem jak te warsztaty to robia z instalacja elektr. czy klada nowa czy przedluzaja wszystkie kabeliki zeby poprowadzic je na drugo strone |
Mam kolegę który robił dużo przy przekładkach różnych marek...mówił nie raz jakie cuda oni tam robili bo im szef nie kazał się pieprzyć ze szczegółami bo auto i tak idzie na handel...co do wiązek elektrycznych to przeważnie je przedłużali bo szkoda czasu było...jego krew zalewała jak tak robił, bo wiedział, że przez te wszystkie obejścia ktoś kiedyś może albo się poważnie uszkodzić albo zabić...koniec końców rzucił tę robotę, ale mówił niejednokrotnie, że to co oni tam robili i wiele warsztatów robi z anglikami to się w głowie nie mieści a BMW jest jedną z marek która jest najbardziej wrażliwa na takie modyfikacje, tym bardziej te nowsze roczniki i regułą jest że długo się nie pojeździ bez żadnych problemów BMką...prędzej czy później każde auto się odzywa.
Jakiś czas temu znajomi sprowadzili Forda Mondeo ST200 z Anglii za niewielkie pieniądze i dali je do przekładki...po niecałym pół roku zaczęły się kłopoty z elektryką, klimą, navi...wybuchła też poduszka z prawej strony a auto było w naprawdę pięknym stanie. Gdy doszło do przeglądu po prostu go nie przeszło...teraz stoi bo nie mogą się go pozbyć a są zmuszeni jeździć podobnym symulatorem jazdy na benzynę jak ja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dlugas78
Nowy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malopolska BMW 528i E-39
|
Wysłany: Sob 0:26, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Witam!
Dorzuce swoje "5 groszy" i popre w 100% moich przedmowcow. Jestem zdecydowanie przeciwnikiem przekladek!! Mieszkam obecnie w Anglii i sam jezdze BMW wersja angielska w super stanie i za nic w swiecie nie zdecydowalbym sie na przekladke kierownicy w moim aucie na Left Handa.
1. Zbyt powazna ingerencja w uklady mechaniczne auta:
maglownica przod, pompa hamulcowa, pompa ABS, prowadzenie przewodow hamulcowych itp.
2. Pedaly we wnetrzu: Zmiana strony przewodow hydraulicznych sterowania sprzeglem, zmiana strony ciegiel sterowania gazem.
3. Nastepna sprawa to musisz miec cala deske rozdzielcza z Left Handu a nie mysl ze firma ktora podejmie sie przekladki wstawi ci nowiutka deske rozdzielcza z salonu heh. Bedzie to napewno decha z bitego auta ktora swoje "odprezenie" juz przeszla i nigdy nie bedzie taka jak oryginal. Po zamontowaniu takiej nieoryginalej "dechy" po "dzwonku" nastaw sie raczej ze reszte czasu spedzisz jezdzac tym autem w towarzystwie stukow, piskow, lub swszelkiego rodzaju skrzypien owej dechy.
4. Swiatla przod (co chyba bedzie najmniejszym problemem) i elektryka pod deska rozdzielcza. Sprawa jest prosta (a raczej trudna) im bardziej wypasione autko tym wiecej klopotow po przerobce: jak koledzy wczesniej napisali wystrzaly poduch bez powodu, zapalanie sie roznych kontrolek tez bez powodu itp.
5. Cala masa innych zmoderowane ktore jesli beda zlej jakosci moga stanowic wieczne klopoty przerabianej jednostki.
Kiedys jescze jak bylem w Polsce pojechalem obejrzec VW Passata B5 w okazyjnej cenie. Koles pochwalil sie ze byl w anglii kilka lat ale samochod jest kupiony w niemczech w stanie idealnym. Ok, pomyslalem, no i zabralem sie do ogledzin, majac jakos w swiadomosci fakt iz auto moze ale nie musi pochodzic z UK gdzie gostek byl kilka lat. Podejrzenia moje potwierdzily sie po okolo minucie. Od razu zauwazylem slady przerobki, tzn: na drzwiach w konsoli sterowania szybami i lusterkami odwrtonie zalozony panel do ustawiania lusterek L i R byly do gory nogami ( ktorego nie da sie zalozyc inaczej!) Opony na kazdym kole mialy inny bieznik (typowe dla aut z UK) od razu po rozpoczeciu jazdy i rozpedzeniu auta do okolo 60-80km/h slychac bylo szumy powietrza przedostajace sie do wnetrza pojazdu przez przegrode czolowa co wskazywalo na niestaranne zaslepienie starych otowrow w przegrodzie! Po prostu auto horror! W zyciu bym go nie chcial nawet i za darmo, bo bog wie kto to przerabial i jakie pozniej moga z tego wyniknac problemy, jesli tylko po ogledzinach wizualnych widac bylo zupelne partactwo!
Na koniec dodam ze nie warto bawic sie w takie rzeczy jesli chcesz miec dobre auto dla siebie. Lepiej juz za odlozona kase ta na auto i ta na pozniejsza przerobke, sprowadzic z niemiec, belgii lub holandii auto z oryginalnie zamontowana kierka po lewej, gdzie jedynymi kosztami beda koszty zarejestrowania go w pl i bedzisz mial pewnosc ze wszystko jest tak jak fabryka zlozyla czyli pewnie i bezpiecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marpyp
Nowy
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: łódzkie/Anglia
|
Wysłany: Sob 0:56, 22 Gru 2007 Temat postu: Panowie, serdeczne dzieki za wyczerpujace odpowiedzi |
|
|
Panowie, serdeczne dzięki za bardzo wyczerpujące odpowiedzi w kwestii przeróbki brytyjskiego bmw. To mnie totalnie utwierdziło w rezygnacji. Naprawdę mógłbym wpakować się w kłopoty tak techniczne,finansowe jak i bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu.
Pozdrawiam Was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|