|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:35, 24 Sie 2008 Temat postu: Czy można zmienic silnik 1,6 na 2,0??? |
|
|
Witam wszystkich. Mam pytanko posiadam e-36 z silnikiem M-40 poj 1,6 mam z nim ciagle problemy. Chce wlozyc do samochodu silnik 2,0 tylko niewiem czy podejdzie a jak podejdzie to co musze wymienic wraz z silnikiem? Domyslam sie, ze komputer a co ze skrzynia? i czy jest na tyle miejsca i czy nie bedzie problemów z elektryka? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:38, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wszystko da sie zrobić potrzebujesz:
-silnik z osprzetem,kompem,przepływką i wiazkom elek od silnika
-cały wydech
-skrzynie,dyfer i wał
-zegary od 6cylindrowca
no i hamulce przydało by sie wymienić na takie od 320/325.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stammek dnia Pon 11:39, 25 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:43, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To teraz nasuwa sie pytanie czy to sie wogóle oplaca taka przekladka? Silniki 1,6 i 1,8 sa dosc awaryjne o czym sie przekonalem a jak sie sprawa ma do 2,0?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:06, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
6 cylindrowe sa zdecydowanie leprze ale jak chcesz auto bezawaryjne to powinienes kupic Toyote, hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:12, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jest mozliwosc wsadzenia tego wszystkiego od e-30 z 87r?? oczywiscie oprucz zegarow. Szukalem jaki model silnika tam jest ale nie znalazlem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:32, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
od e30 nie bo e30 ma silnik M20 a w e36 był już m50.
Na 2.0 zero sie nie oplaca bo za pare stówek wiecej wsadzisz tam 2.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 1:52, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Generalnie najtaniej i najprosciej bedzie ci wsadzić 1.8is,osiagi praktycznie takie same jak 2.0 a roboty i kosztów duzo mniej bo bedziesz potrzebował tylko silnik z wiazkom elek,kompa i przepływke.skrzynia i cały osprzet moze zostać od tego silnika co masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|