|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy23
Początkujący pisarz
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: Nie 10:17, 16 Maj 2010 Temat postu: czy to sterownik silnika?? |
|
|
Witam.Mam problem poniewaz ostatnio podczas jazdy zgasl mi silnik i od tamtej pory nie moge go uruchomic.Czy moze to byc sterownik silnika??Wygladalo to tak ze odpalilem ja rano i wszystko bylo pieknie az w pewnym momencie na trasie po prostu bez zadnego dlawienia i jakichkolwiek innych objawow zgasl silnik.Jest to BMW E36 1.6 94r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qwasek123
Nowy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żelechów Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:04, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli kontrolki się zapalają i kręci rozrusznikiem tak jak zawsze sprawdź cewkę zapłonową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gal anonim
Początkujący pisarz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: polska Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:38, 16 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
albo jak zwykle ews 1994 juz na niszczescie mialy pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy23
Początkujący pisarz
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: Wto 18:21, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co sprawdzali to w silniku M43 z 94 roku jeszcze nie bylo EWS.A pozatym wlozylem drugi sterownik i dalej to samo.Rozrusznik kreci iskra na swiecach jest ale paliwo nie dochodzi.Pompe sprawdzilem jest dobra wiec teraz pozostalo wtryski sprawdzic.Jak macie jakies pomysly to piszcie bo mi sie juz koncza.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bemaniak
Nowy
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Śro 10:36, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdż napięcie akumulatora. Jesli spadnie poniżej 12 V będzie kręcił ale silnik nie zaskoczy. To , że jest iskra nie oznacza , że w komorze będzie w stanie dokonać zapłonu. Awaria wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie jest nieprawdopodobna. Ponadto zobacz czy przewody paliwowe są wszędzie podłączone lub nie pęknięte. O paliwo w zbiorniku nie pytam. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy23
Początkujący pisarz
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szcz.
|
Wysłany: Pią 19:26, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No i juz wszystko wiadomo.Powodem byl zly mechanik bo zaprowadzilem auto do innego specjalisty i wymienil pompe.Teraz jest juz wszystko ok.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|