 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny

Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:16, 09 Lip 2008 Temat postu: Demontarz pompy wspomagania e36 318tds |
|
|
Moze ktoś ma jakieś wskazówki jak ta pompe wyciągnoś z auta?
Wiem już,żę trzeba najpierw wymontowac alternator,ale żeby wymontwac alternator trzeba wywalić podstawke od filtra oleju a to już nie wiem jak zrobić...odkrecilem pare śrubek od tej podstawki do ktorych było dojscie ale dalej nie idzie jej wyciągność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:26, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
W m50-ce mialem podobny problem. Na koncu ojkazalo sie, ze podstawa tak mocno zassala sie z uszczelka/blokiem, ze mimo odkrecenia wszystkich srub trymala sie i to mocno. Mlotek i cienki srubokret do podwazenia obudowy i problem sam sie rozwiazal !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:48, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Stammek, no w czym problem jak juz odkreciles to musi wyjsc, moze tak jak matti pisze: zassalo sie i nie puszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAXX
Redaktor naczelny

Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:29, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a od kiedy to trzeba sciągać alternaror i podstawe filtra oleju? a kanału panowie nie maja? zwala sie pasek napędu i od spodu dojcie jak talala, nic demontowac nie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny

Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:46, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
MAXX napisał: | a od kiedy to trzeba sciągać alternaror i podstawe filtra oleju? a kanału panowie nie maja? zwala sie pasek napędu i od spodu dojcie jak talala, nic demontowac nie trzeba. |
No niestety w m41 z kanału nic nie da sie zrobić bo śruby są z tyłu pompy
i zeby sie do nich dobrać trzeba alternator wywalić.
Dzisiaj czytalem "sam naprawiam" i też każą alternator wywalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny

Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:42, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No wiec dalem sobie jakoś radę
Jednak nie trzeba wyciagac podstawy filtra oleju...
ale alternator trzeba wywalić w tym celu trzeba odkrecić jedną śrube z kanału za łapą od silnika(kiepskie dojscie) potem śrubę u góry alternatora.potem tzeba sie niezle naszarpać zeby wydostać alternator z pod maski,trzeb go wyciagać górą,nie ma innej opcji.Zdjecie kolektroa dolotowego i filtra paliwa duzo pomogło.
Jak już mamy alternator wyjety to jest super dojscie do pompy wspomagania ale jest kiepskie dojscie do jednej śruby od przewodów przy pompie ale idzie je odkrecić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|