 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hamann25
Pisarz

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:49, 26 Cze 2011 Temat postu: Dławienie sie zimnego m43b18 na gazie |
|
|
Witam!
Mam mały problem z LPG, otóż zaraz po przełączeniu się na gaz (30st) silnik pa problem z wejściem na obroty, wygląda to tak że po wciśnięciu gazu obroty spadają prawie do zera a potem powoli idą do góry silnik nigdy nie zgaśnie ale schodzi mu chwile zanim sie obudzi. byłem u trzech gazowników i żaden nie wie o co chodzi, albo rozkładają ręce, albo proponują wymianę połowy flaków za ok 700 zł a to mi sie nie uśmiecha. Kolega miał identyczna sytuację w punciaku podkręcił ciśnienie na reduktorze i wszystko gra. Myslicie że problem jest taki banalny a gazownicy chcą mnie naciągnąć? Mam nowe filtry, czyszczone wtryskiwacze i reduktor. Śmigam na szambie ok 70 tys i to mój jedyny problem.
Druga sprawa która mnie męczy to moim zdaniem duże drgania na kole kierownicy podczas jazdy po kamienistej drodze i ruchy kierownica (prawo lewo). Byłem na szarpakach w dwóch miejscach i nikt nie wyczaił żadnych luzów oprócz lewego sworznia wymieniłem i poprawy praktycznie żadnej, myślałem że to wina maglownicy ale obaj goście mówią że jest ok. Jeden z nich powiedział że winne sa opony, jezdże na pirelli P600 a zdaniem fachowca to gówno nie opony a moje to już całkiem. Koła wyważone, felgi proste, a drgania i te ruchy jak były tak sa, aha nowe tracze i klocki, przy hamowaniu spokój zy opony maja aż takie znaczenie??? E36 318i
Pozdrawiam i prosze o rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy

Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:06, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mówiąc o kamienistej drodze masz na myśli bruk?
W każdym samochodzie będzie latała kierownica na dziurach albo kamieniach istotne jest jakie masz wymiary opon, u mnie jak mialem z przodu 195/50 r15 i z tylu 205/60 r15 to na koleinach co chwile wyjezdzala, nie szlo jej utrzymać, jak przebiłem opone z przodu na przejeździe kolejowym i założyłem jedną zapasówke 175 chyba to inny samochod...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hamann25
Pisarz

Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 19:36, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
MIałem na mysli droge na której sa wysypan ekamienie:)
Wiem że laczki maja duże znaczenie, ale jak jade po takiej drodze to słychac jakby ktos mi walił młotkiem w zawieche, ale w zakładzie powiedzieli "panie! tu nie ma żadnych luzów to opony"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|