|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arazzi
Nowy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:07, 29 Gru 2009 Temat postu: Drganie w kierownicy |
|
|
Witam wszystkich. Mam denerwującą sprawę. Mam e39 530 D z 2001 sedan. Bardzo dbam o auto i jak tylko cos puka lub zaczyna sie psuc to odrazu wymieniam. Dlatego tez na bierząco wymnieniałem różne części z przedniego zawieszenia ( wiadomo że to z powodu naszych polskich dróg) i nie mam żdnych luzów. Amorki wymienione niecaly rok temu. Przekładnia kierownicza też po regeneracji, bo ciekła i po wymianie drążków kierowniczych. Zbieżność ustawiona prawidłowo.Ogólnie tam gdzie był luz to wszystko było wymienione. 2 miesiące temu założyłem komplet na wszytskie koła nowe tarcze i klocki od zimmermana ( przód tarcze nawiercane- sportowe ), koła wszystkie kilka razy wyważane. Jednak wciąż kierownica bije miedzy 85 a 110 km/h i przy hamowaniu też bije, że prawie kierownice z rąk wyrywa. Jeśli ma ktoś jakieś propozycje co to może jeszcze być albo ktoś miał taki głupi przypadek w swojej bmw to prosze o jakieś rady. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wicia2353
Nowy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:17, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Może spróbuj zamontowac inne gumy. Ja miałem tak w poprzednim samochodzie.
Na wyważarce wszystko było ok ale dopiero po zmianie gum bicie ustało.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arazzi
Nowy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:46, 29 Gru 2009 Temat postu: Drganie w kierownicy |
|
|
Gumy mam ok. kupliem rok temu nowe zimowki i jezdze na nich dopiero drugi sezon.
a gdyby to byly gumy to by nie bilo przy hamowaniu tylko podczas jazdy. a tu bije jak jade i jak hamuje. nowe opony i nowe tarcze i wciaz bije.poza tym przy przejezdzaniu przez dziury albo tory kolejowe odglos jest taki jakby metal o metal udezal. Wszystko w zawieszeniu wymienione a tu wciaz bije i stuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:29, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wejdz do kanału i sprawdz luzy na początek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:02, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
obstawiam że jeden z wahaczy ma luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:54, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czasami jak sie kupi końcówkę drążka to jest gorsza niż ta wybita stara, to samo łożyska. Ale też bym obstawił luz na tulei wahacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukasz__88
Pisarz sztabowy
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:10, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Rozumiem ze felgi oryginalne, nie uzywasz zadnych pierścieni centrujących, a jezeli juz uzywasz to czy są odpowiednie. Ostatnio miałem podobny problem i one były winne. Co do opon to piszesz ze były wywazane kilku krotnie - czy robiłes to u róznych wulkanizatorów? Bo przekonałem się ze te ich wyważarki nie są sobie równe i trzeba znaleźć zakład z dobrą wykalibrowaną maszyną. Jeżeli jesteś pewnych rzeczy które opisałem to problemem mogą być wahacze. Podam przykład - objawy takie jak u Ciebie, auto to X5 - biło podczas jazdy i hamowania wiec diagnoza ze do wymiany tarcze (no i klocki). Po wymianie wszystko ok, ale tylko przez pierwsze 2tys km, potem problem wrócił. Okazało się ze problemem były wahacze - miały luz tak mały że mechanik nie mogł tego wyczuć, jednak wystarczało to, aby podczas tych 80-100km/h zaczynął trząść. Po wymianie jak ręką odjął.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lukasz__88 dnia Wto 23:11, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:56, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
1. wyważenie
2. czy opony sa równe
3. felgi nie pokrzywione
4. nieodpowiednie pierścienie centrujące felg
5. luz drazka
6. luz wachacza
7. luz stabilizatora
jeśłi wszystko jest ok, bo sporo juz wymieniłeś to.... nie mam pomysłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|