Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dziwna sprawa w E 39 525 tds
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dmcino
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:52, 22 Lip 2007    Temat postu: dziwna sprawa w E 39 525 tds

Witam
Mam E 39 525 tds z 96 roku i mam taki że gdy jest mało paliwa w baku (15 litrów) to auto nie chce odpalić ,trzeba je chechłać i dusić długo zanim odpali na rozgrzanym silniku nawet ale gdy w baku jest wiecej paliwa to odpala normalnie.co to może być?znajomy podpowiedział ze mam wymienic filtr paliwa ale czy to coś da?prosze o pomoc.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FhissT
Redaktor
Redaktor



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Polska PŁN-WSCH

PostWysłany: Nie 19:18, 22 Lip 2007    Temat postu:

wg mnie pompa paliwa... odkręć filtr paliwa i zobacz czy nie ma żadnych syfóf... ja u siebie miałem podobne objawy włączając w to te nieszczęsne syfy za!! filtrem... w mnie do wymiany filtr i pompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baster530
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 22:38, 22 Lip 2007    Temat postu:

Spokojnie z tą wymianą...sprawdzić możesz oczywiście te rzeczy ale pamiętaj że skoro nie ma problemu z odpalaniem przy większej ilości paliwa to problem nie leży w brudzie...

Po pierwsze gdzie masz pompę? W baku czy poza nim? jeśli w baku i z jednej strony to winą moze być zbyt niski poziom paliwa a co za tym idzie możliwym jest że kiedyś była wymiana pompy, i albo jest źle zamontowana co sie niestety zdarza się albo jest nie oryginalna i smok jest za krótki, albo po prostu auto czasem stoi krzywo i przy małej ilości paliwa pompa nie daje rady zaciągnąć...ten problem mam u siebie w E34 V8 gdzie pompa jest zawieszona z prawej strony w baku jak patrzysz na auto z tyłu i zdarza się że jak mam poniżej 15 litrów a stoi na nierówności to jest kłopot z odpaleniem...wniosek u mnie taki że trza się starać stawiać auto w miarę prosto (chodzi mi o przechyły boczne) albo trzymać stan najmniej 20 litrów, tak jest u mnie...sprawdź jak się ma sprawa i Ciebie i daj znać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dmcino
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:58, 23 Lip 2007    Temat postu: dziwna sprawa w E 39 525 tds

witam
Moze byc.raz na trasie zaparkowałem przy drodze na spadku i bylo malo paliwa i nie moglem odpalic go.sprawdze co i jak ale faktycznie moze być ze nie daje rady zassać paliwa(jakby nie patrzec to powazna wada tych aut ).dzieki za pomoc.
aha jeszcze jedna sprawa.jak diesel powinien odpalać w lato?u mnie pali dziwnie mianowicie trzeba chwile go piłować zanim zaskoczy.poprzenie moje auto (mercedes W 123)odpalał lepiej w lato ,w zime natomiast nie mogłem go odpalić ale to juz inna bajka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hubert
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Połczyn Zdrój

PostWysłany: Pon 21:04, 23 Lip 2007    Temat postu:

Kolego przy zapchanym filtrze paliwa diesel będzie słabszy ale do odpalania ma się to raczej nijako gdyż do tego potrzabna jest minimalna dawka paliwa .
Moim zdaniem jeśli nie pali dobrze a tym bardziej na ciepłym to winy szukaj w pompie ewentualnie wtryskach .
Zacznij od sprawdzenia ustawienia pompy i następnie wtryskiwaczy .
Jak to nie pomoże to sprawdż ciśnienie pompy paliwa na wszystkich sekcjach ( w dobrym warsztacie)
To powinno wykazać co jest grane i pamiętaj że w dieslu musi być praktycznie idealne ciśnienie jak i na pompie tak i na wtryskach żeby chodził i palił jak się należy.
A jeśli chodzi o różnicę w odpalaniu lato czy zima nie powinno być znaczącej różnicy jeśli silnik ma jeszcze godziwe ciśnienie na cylindach które też warto sprawdzić dla samego siebie żeby wiedzieć co się ma .
Pozdrawiam.

Bardzo dobra sugestia...mod...b


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 0:11, 24 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli masz problem z odpaleniem ciepłego silnika to problem na 99% leży po stronie pompy wtryskowej. Regenerowana pompa w serwisie BOSCHA z 12-sto miesięczną gwarancją to koszt około 2 tyś.zł Blue_Light_Colorz_PDT_03 Moją też to czeka Blue_Light_Colorz_PDT_13

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hubert
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Połczyn Zdrój

PostWysłany: Wto 10:29, 24 Lip 2007    Temat postu:

Poszukaj firmy która da ci jak napisał adi pompę po regeneracji z gwarancją oczywiście jeśli będzie taka potrzeba ale znajdż firmę która przyjmie twoją starą pompę w częściowym rozliczeniu i zredukujesz koszt o 60-70%.
Ale najpierw dokładnie sprawdż czy to konieczne .
Pozdrawiam i powodzenia .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dmcino
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:20, 24 Lip 2007    Temat postu: dziwna sprawa w E 39 525 tds

tzn nie odpala aż tak źle ,ale nie wiem jak ten samochod powinien odpalać.moj odpala nie na dotyk lecz po 2 sekundach gdzieś.a jak jest mniej paliwa niz 15 litrów to bardzo ciężko go odpalić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hubert
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Połczyn Zdrój

PostWysłany: Wto 21:02, 24 Lip 2007    Temat postu:

A powinien palić na dotyk .
Przynajmniej latem i tak jak pisałem bez różnicy w poziomie paliwa .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 21:45, 24 Lip 2007    Temat postu:

Oczywiście że na dotyk, cena którą napisałem jest już przy zdaniu starej pompy, bez tego trzeba doliczyc ok. 400zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin