|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:04, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A wiec tak:
Byc może przeoczyliście luz na stabilizatorze
Może amorek sie poluzował i kielich puka
Moze lozysko na amorku sie rozlatuje
Kiedyś miałem ostro wyrobione te tuleje w których chodza prowadniczki zacisków i gdy dobrze klocki nie odeszły od tarczy czuć było takie drżenie ale to szczególnie przy hamowaniu. Cos mówiłeś że sciąga, może powietrze z którejś gumy uchodzi ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marchles dnia Śro 17:47, 03 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:52, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kiedyś miałem ostro wyrobione te tuleje w których chodza prowadniczki zacisków... |
Potwierdzam, u mnie było to samo. Wymiana prowadnic zacisków załatwiła sprawę. Nie stuka i pedał hamulca nie drży już przy hamowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:32, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy przy hamowaniu jest wszystko oki, nic nie drży i nie puka. Problem tkwi w tym ze powyżej prędkości 140 km\h czuć lekkie wibracje na kierownicy i w tym ze jak wpadnę przednim lewym kołem w jakąś dziurę to słychać dziwny stuk, tak samo jest jak np. podjeżdżam pod jakiś krawężnik, tak jakby amor był walnięty, ale byłem na sprawdzeniu amorków i amorki są dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:44, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ...jak wpadnę przednim lewym kołem w jakąś dziurę to słychać dziwny stuk, tak samo jest jak np. podjeżdżam pod jakiś krawężnik, tak jakby amor był walnięty... |
No właśnie ja miałem to samo i dodatkowo od czasu do czasu drżała kierownica przy różnych prędkościach. Fakt, drżenia kierownicy były spowodowane luzami na maglownicy i luzami na sworzniach wahaczy, ale stukanie zawdzięczałem tylko i wyłącznie tym wyrobionym prowadnicą (lekki luz na tych prowadnicach jest jednak dopuszczalny a nawet wskazany). U mnie było podobnie jak u ciebie, z okolic przedniego lewego koła dochodziły stuki podczas ruszania, hamowania, jazdy po nierównościach itd. Wiec zacznij od tego, nowe prowadnice to wydatek rzędu 50 zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ///M Kamil dnia Pią 15:46, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:00, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba kompa podłączyć nie ma rady ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:35, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A co mi niby komp pomoże jeśli gdzieś są luzy. Musze je po prostu znaleźć, a w tym przypadku oko ludzkie jest nie zastąpione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marchles
Redaktor naczelny
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:51, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To był <jOke>
Siedź w kanale tyle czasu aż coś znajdziesz....
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Pisarz sztabowy
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:40, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Może też być niedokladnie wyważone koło lub złe osadzenie na piaście.
Ja miałem taki problem że po przekroczeniu 110 zaczynała drżeć kiera...a działo się to zaraz po wyjechaniu z wyważania - więc wracałem do tej firmy gdzie mi wyważali i wciąż było żle choć maszyna pokazywałą wyważone koło. No i pewnego dnia przy trzeciej reklamacji odkryłem co jest nie tak...koleś po wyważeniu koła zakładał je w ten sposób że wkładał jedną śrubę i walił ją do oporu tym swoim ciśnieniowym kluczem...i tu był błąd gdyż w ten sposób koło nie miało jak dobrze się ułożyć na piaście...przecież tam jest luz więc to jak wkręca się śruby ma kolosalne znaczenie na centryczne położenie/osadzenie koła. Wziąłem lewarek - każdą śrubę powoli dokręcałem tak by felga mogła s^ę dobrze osadzić..problem był z głowy.
Może to też u Ciebie zachodzi.
A wogółe to po tych przygodach pojechałem na wyważanie koł na samochodzie - polecam tą metodę wszystkim.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|