Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne odgłosy z kolumny kierownicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:04, 03 Cze 2009    Temat postu:

A wiec tak:

Byc może przeoczyliście luz na stabilizatorze
Może amorek sie poluzował i kielich puka
Moze lozysko na amorku sie rozlatuje

Kiedyś miałem ostro wyrobione te tuleje w których chodza prowadniczki zacisków i gdy dobrze klocki nie odeszły od tarczy czuć było takie drżenie ale to szczególnie przy hamowaniu. Cos mówiłeś że sciąga, może powietrze z którejś gumy uchodzi ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marchles dnia Śro 17:47, 03 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:52, 04 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Kiedyś miałem ostro wyrobione te tuleje w których chodza prowadniczki zacisków...


Potwierdzam, u mnie było to samo. Wymiana prowadnic zacisków załatwiła sprawę. Nie stuka i pedał hamulca nie drży już przy hamowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:32, 05 Cze 2009    Temat postu:

Koledzy przy hamowaniu jest wszystko oki, nic nie drży i nie puka. Problem tkwi w tym ze powyżej prędkości 140 km\h czuć lekkie wibracje na kierownicy i w tym ze jak wpadnę przednim lewym kołem w jakąś dziurę to słychać dziwny stuk, tak samo jest jak np. podjeżdżam pod jakiś krawężnik, tak jakby amor był walnięty, ale byłem na sprawdzeniu amorków i amorki są dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:44, 05 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
...jak wpadnę przednim lewym kołem w jakąś dziurę to słychać dziwny stuk, tak samo jest jak np. podjeżdżam pod jakiś krawężnik, tak jakby amor był walnięty...


No właśnie ja miałem to samo i dodatkowo od czasu do czasu drżała kierownica przy różnych prędkościach. Fakt, drżenia kierownicy były spowodowane luzami na maglownicy i luzami na sworzniach wahaczy, ale stukanie zawdzięczałem tylko i wyłącznie tym wyrobionym prowadnicą (lekki luz na tych prowadnicach jest jednak dopuszczalny a nawet wskazany). U mnie było podobnie jak u ciebie, z okolic przedniego lewego koła dochodziły stuki podczas ruszania, hamowania, jazdy po nierównościach itd. Wiec zacznij od tego, nowe prowadnice to wydatek rzędu 50 zł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ///M Kamil dnia Pią 15:46, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:00, 05 Cze 2009    Temat postu:

Trzeba kompa podłączyć nie ma rady ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Żnin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:35, 09 Cze 2009    Temat postu:

A co mi niby komp pomoże jeśli gdzieś są luzy. Musze je po prostu znaleźć, a w tym przypadku oko ludzkie jest nie zastąpione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marchles
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:51, 09 Cze 2009    Temat postu:

To był <jOke>

Siedź w kanale tyle czasu aż coś znajdziesz....

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:40, 09 Cze 2009    Temat postu:

Może też być niedokladnie wyważone koło lub złe osadzenie na piaście.
Ja miałem taki problem że po przekroczeniu 110 zaczynała drżeć kiera...a działo się to zaraz po wyjechaniu z wyważania - więc wracałem do tej firmy gdzie mi wyważali i wciąż było żle choć maszyna pokazywałą wyważone koło. No i pewnego dnia przy trzeciej reklamacji odkryłem co jest nie tak...koleś po wyważeniu koła zakładał je w ten sposób że wkładał jedną śrubę i walił ją do oporu tym swoim ciśnieniowym kluczem...i tu był błąd gdyż w ten sposób koło nie miało jak dobrze się ułożyć na piaście...przecież tam jest luz więc to jak wkręca się śruby ma kolosalne znaczenie na centryczne położenie/osadzenie koła. Wziąłem lewarek - każdą śrubę powoli dokręcałem tak by felga mogła s^ę dobrze osadzić..problem był z głowy.
Może to też u Ciebie zachodzi.
A wogółe to po tych przygodach pojechałem na wyważanie koł na samochodzie - polecam tą metodę wszystkim.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin