|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dlugas78
Nowy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malopolska BMW 528i E-39
|
Wysłany: Pon 0:24, 24 Gru 2007 Temat postu: E-39 528i Klopoty z otwieraniem tylnych dzrzwi. |
|
|
Witam!
Pierwsza od roku "awaria" w mojej piateczce, a wlasciwie blachostka acz czasami lekko irytujaca. Kiedy otwieram drzwi centralnym z pilota to otwieraja sie wszystkie z wyjatkiem tylnych lewych tzn. rygielek nie podnosi sie do gory i zeby otworzyc te drzwi musze pociagnac za klameczke od wewnatrz. Juz tak mialem pare miesiecy temu ale nie rozbierajac boczku wpuscilem w otwor rygielka (kolo szyby) troche WD-40 i na jakis czas pomoglo, a teraz rygielek ani drgnie kiedy otwieram z pilota. Napiszcie jesli macie jakies sugestie badz doswiadczenia w tej kwestii? Podejrzewam ze w tych drzwiach padl silownik, ale moze istnieja jakies inne typowe lecz banalne niedomagania? Aha czy ktos moglby przy okazji podpowiedziec w detalach, jak skutecznie i bez klopotow zdemontowac boczek tylnych drzwi w E-39? Za odpowiedzi z gory dziekuje, pozdrawiam i zycze zdrowych wesolych!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:58, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Musisz zdemontować ten boczek i dopiero wtedy zdjagnozować. Mój znajomy miał to samo w BMW 540(też tylne lewe drzwi).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dlugas78
Nowy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malopolska BMW 528i E-39
|
Wysłany: Pon 11:24, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki. Czy moglbys napisac co bylo "walniete" u Twojego znajomego w 540? Dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dlugas78 dnia Pon 11:25, 24 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:11, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
O ile sobie dobrze przypominam był to siłownik(niestety).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dlugas78
Nowy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Malopolska BMW 528i E-39
|
Wysłany: Wto 12:11, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
mat napisał: | O ile sobie dobrze przypominam był to siłownik(niestety). |
Dzieks. Nie wiesz czy duzo w tym zachodu zmienic to? Aha a czy po wymianie czeka mnie moze jakis reset kompa czy cso w tym stylu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:43, 25 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy po czymś takim trzeba resetować kompa, ale wydaje mi się, że raczej nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|