![Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna](http://img62.imageshack.us/img62/102/bmwmpowerclub2.jpg) |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:59, 05 Sie 2011 Temat postu: e30 m20b20 BRAK MOCY! |
|
|
Witam wszystkich, niedawno zakupiłem ładne e30 lecz coś mu mocy brak.
instalacja lpg od 2000r, w przepływomierzu są wywiercone 2 dziurki na przelot i widać że tam kiedyś były wkręty. co do braku mocy to wkręca się bardzo dobrze na obroty i na 1 i 2 biegu od 4 ttys łądmnie ciągnie lecz od okolo 130 to poprostu muł i najwiecej wyciągnąłem jak narazie koło 140 ; /
Spawałem miske olejową, jak złoże to jade sprawdzić kompreche.
Wie ktoś co to może być?
Sprawdziłem przy okazji zdjętej miski czy są luzy na panewkach i ich nie ma. A tak konkretnie to prawie nie ciągnie na 4 i 5 biegu.
w przepływiomierzu jedna dziurka i jak ją zatkałem przestały falować obroty ale mocy to nie dalo..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris20077 dnia Nie 12:25, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:23, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A jaką masz instalację lpg?
Jak zwykła na mikserze to nic dziwnego że brak mocy bo ma zwężkę na dolocie przed przepływką
a do tego jak jest dziurka to spada trochę podciśnienie a założę się że jest po stu wybuchach
i silnik przy 4,5obr ma problem dociągnąć do 6tyś obr.
Wyjm Pan ten przepływ i sprawdź go dokładnie czy klapa płynnie lata a jak nie to
szukaj sprawnej która nigdy gaziu nie wąchała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:17, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Llapa chodzi płynnie, bez problemów, wyjmowałem i czyściłem ją i nie wygląda jak po wojnie i ani razu mi nie strzeliła w dolocie
Po wymianie oleju dziś jak jeździłem to słyszałem jak zawory grają i może potrzebna regulacja? A wymiana pierścieni opłacalna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yabco
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:50, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to jakieś 2tyś wychodzi remont tego silnika.
Wymiana samych pierścieni nie robiąc szlifu cylindrów to taka bez sensu robota
Miałem w e34 zajechany totalnie silnik z pękniętą głowicą m20b25 to wolałem wymienić na kompletny m50b25 ze skrzynią za 1800zł niż reanimować m20 do którego sama głowica niekompletna używana 1tyś kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:46, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem że remont to wydatek, też myślę nad m50b20 ale wyłącznie od automatu,bo kupując używany silnik też nie wiadomo ile pojeździ, nawet automat może być zajechany ale to rzadziej się zdarza... a jak wyremontujesz to wiesz co masz. pierścienie kosztują 160zł komplet, szlifowanie bym miał w szkole więc bym się dogadał i dużo nie zapłacił za to, nie wiem jak wygląda góra i ile to by wyniosło (wymiana zaworów, dźwigienek, docieranie gniazd)
Kiedy kupowałem ten samochód koleś mówił ze rozrząd niedawno był wymieniany, ale w domu dopiero spojrzałem na klinowy i nie miał połowy zębów więc średnio w to wierze.. ale wracając do tematu może być taki spadek przez przestawiony o ząbek?
Jeszcze od czasu do czasu mam problem z zapaleniem na ciepłym silniku na gazie.
Jeszcze jedno. Mam podłączoną pompkę paliwa na stałe, po przekręceniu kluczyka w stan gotowości chodzi, nawet po odpaleniu silnika i mimo tego ze chodzi na gazie bzyczy non stop... co z tym zrobić? wymieniać całą pompkę czy coś w instalacji jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kris20077 dnia Wto 15:56, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:13, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
bylem sprawdzić kompresje. 10 bar na każdym cyl czyli pierścionki i głowica cacy! co jest grane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:43, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
grzebałem dziś przy schowku i przy okazji zajrzałem do komputera i okazalo sie że jest on od bmw 525. To może być przyczyną braku mocy? za dużo paliwa i za mało powietrza i niewydajne wtryski, inna mapa itp. wymiana na oryginał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kris20077
Nowy
![Nowy Nowy](http://img396.imageshack.us/img396/6499/adeptge7.gif)
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostaszewo Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:57, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Powodem braku mocy okazało się wisko zaspawane na stałe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|