|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:20, 02 Gru 2012 Temat postu: e36 czy 328 wystarczy? |
|
|
Witam.Obecnie mam e36 320 w sedanie.Chciałbym kupić 328 w coupe.I teraz pytanie do was.Czy 2,8 będzie wystarczające czy po miesiącu będzie mało?Nigdy nie jeździłem 2,8 i nie wiem jaka jest różnica między 2,0 a 2,8.Chciałbym kupić najmłodszy rocznik 99r i najlepiej świeżo z Niemiec.Najważniejszy warunek Ani Grama Rdzy! to jest dla mnie najważniejsze i żeby dorwać taką która nie byłą nigdy malowana ani modzona.Wiem ,ze na takie 328 trzeba szykować około 15tyś zł.I zastanawiam się czy nie lepiej kupić zajechane 320 ze zdrową blachą i dokupić M54Bb30?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:28, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
U Niemca kupisz taką za 3 koła euro do tego akcyza jakieś 3 koła złotych, tłumaczenie 100-200 zeta, 150 US, 500 recykling, rejestracja 250...lepiej chyba szukać 2,8 niż przerabiać z 2.0 na 2.8...
http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze-beemki,11/e46-320d-touring-misiek666,3784.html
tutaj masz namiar na gościa co siedzi m.in. w coupe, poszukaj w tym temacie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek666 dnia Nie 14:32, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:07, 05 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
odpowiedź jest jedna i bardzo prosta
po pewnym czasie nawet 328 będzie za mało
328 - 192 km
m54b30 - 230km zrobisz, silnik jest tani.
jeśli chcesz mieć ori fure i się cieszyć jego oryginalnością to bierz 328, jeśli chcesz polatać coś czasem szybciej to szukaj zdrowej budy bez silnika czy 320 (tylko nie 316 bo ma bębny z tyłu) i wsadzaj konkretną motorownie.
wsadzenie m54b30 to dwa dni roboty, silników do wyboru. albo 330 turboklekota do niego kilka gratów (program IC itd) i poradzi sobie z 328.
ja przeszedłem droge od 318ti, przez 328 dalej 344 V8 a teraz czekam na rozpoczęcie budowy pod 500km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szpieg320
Początkujący pisarz
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: zamość Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:41, 09 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za porady.Ale dalej nie jestem zdecydowany.Silnik m54 b30 troche drogi bo w okolicach 6tyś zł i słyszałem że ostro pali olej,czy to prawda?do tego jeszcze przeróbka wału napędowego,hamulce,dyfer, a zdrowa buda w coupe też nie będzie tania,a jeszcze gorsze będzie znalezienie takiej bez najmniejszego pryszcza.Ile by mnie wyniosło zbudowanie takiego e36 coupe m54b30?I ile mnie będzie kosztować kupno 328 z 99roku w idealnym stanie blacharskim?I powiedzcie mi jeszcze jaka jest różnica między 320 a 328?Czy jest diametralna?Czy może niewiele lepiej ciągnie?Podsumowując che e36 w coupe które będzie objeżdżało wszystko co jeździ po naszych miastach (oprócz sportowych samochodów po 100tyś zł. i przeszczepów w turbo (typu honda,golfy itp. ważących 600kg)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|