![Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna](http://img62.imageshack.us/img62/102/bmwmpowerclub2.jpg) |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ctrls
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:51, 14 Lip 2010 Temat postu: e36 ustawianie zbieżności |
|
|
Mam następujące pytanie.
W swojej bumce mam tylne zawieszenie obniżone o ok. 30mm.
Jakiś czas temu (wydaje mi się, że po wymianie sworzni wahaczy ale mogę się mylić) tylne koła się rozkraczyły.
(zaczęło bardzo mocno zżerać wewnętrzną stronę opon).
Trochę pytałem, trochę czytałem min to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i mam pytania następujące:
czy wymiana sworzni wahacza w mojej bumce mogła przestawić geometrie ??
same wahacze, tuleje itd. mam seryjne, czy one mają regulację konta by to zniwelować??
gdzie polecacie pojechać na takową operację (na razie polecano mi na Batorego, nie pamiętam nazwy.)
z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
![Redaktor Redaktor](http://img219.imageshack.us/img219/5164/pisarz3ea6.gif)
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:27, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja byłem w Q Service w Łubiance i zrobili mi całą geometrię. Jak masz już starte opony z jednej strony to po zrobieniu geometrii tak jak powinno być, może Cię ściągać na boki niestety, bo geometria prawidłowa a opony zdarte z jednej strony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podol dnia Śro 16:28, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ctrls
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:35, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
już mam nowe opony i chce je założyć.
Ale nie chce założyć nówek sztuk by znów zdarły mi od środka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ctrls
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:41, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dostałem odpowiedź na innym forum, przeklejam bo może się komuś przyda:
jak pojde na dol to zrobie zdjecie
[ Dodano: 2010-07-15, 11:09 ]
prosze kolego tak to wyglada u mnie (prawa strona, widok od tylu). sruba zaznaczona na zdjeciu jest na mimosrodzie i wlasnie ta sruba ustawia sie negatyw. to co widzisz na zdjeciu to maksymalne ustawienie na seryjnej regulacji czyli okolo dwoch stopni. od przodu na podkladce zaznaczone sa stopnie ale nie polecam regulowac samemu. ja pojechalem na stacje diagnostyczna i panowie mi ladnie ustawili rowno po 2 stopnie na strone. szczerze mowiac troche kilometrow juz przejechalem na takim ustawieniu i nie zauwazam zeby opone zdzieralo wiec moze masz cos nie tak tzn. wieksze kąty...
pzdro!!
pozdrowienia dla
[link widoczny dla zalogowanych]
a zwłaszcza dla konkela, który udzielił tej wyczerpującej odpowiedzi.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ctrls dnia Czw 10:41, 15 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
![Moderator Moderator](http://img2.imageshack.us/img2/107/moder.gif)
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:26, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak to wygląde, jedynie jest to na mimośrodzie i ustawienie nie ma szerokiej skali a guma sie wybija.
tak jak Ci pisałem wcześniej tylko M3 mają zamiast tej mimośrodowej śruby i gumy dodatkowej regulacji śruby rzymskiej co daje szeroką regulację i jest ona na sztywna nie na gumie
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 10:33, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ale cięcie opon tylnych może być też spowodowane zużytymi gumo-blokami, bądź nieprawidłowym ustawieniem wahaczy a nie tylko złym kątem pochylenia koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
![Redaktor Redaktor](http://img219.imageshack.us/img219/5164/pisarz3ea6.gif)
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:40, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ctrls, jak masz nowe opony to tym bardziej jak je założysz to jedź na geometrię, bo szkoda opon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_e30
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: BeDeGie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:26, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
może geometria być ok a tuleje na wahaczach będą padnięte... w e30 tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ctrls
Pisarz sztabowy
![Pisarz sztabowy Pisarz sztabowy](http://img407.imageshack.us/img407/9823/pisarz2mq7.gif)
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:40, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tuleje w wahaczu wymieniane miesiąc temu, na nówki nierdzewki prosto ze sklepu. Właśnie po tej wymianie wydaje mi się, że zaczął stawać okrakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|