|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos
Nowy
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Nie 13:11, 12 Sie 2007 Temat postu: e36 wariujacy obrotomierz... |
|
|
Witam, kupilem e36 coupe, ktore seryjnie mialo motor 1.6 ale jest po przeszczepie na 2.5 M50B25. Szaleje obrotomierz tak ze zamyka sie do konca i gdyby nie ten bolec to obrocilby sie do okola...
Druga sprawa to jak ja puszcze z wysokich obrotow na luz to obroty schodza za nisko dlawi sie i gasnie...
z gory dzieki za pomocne informacje;) pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:15, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Co do drugiej kwestji: LPG jest? Napisz jeszcze czy to sie stalo nagle/jakos stopniowo czy po zmianie silnika, zmiana oczywiscie z ECU i cala wiazka tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 23:25, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz gaz i w dodatku zwykłą instalację, to masz odpowiedź na drugie pytanie...ja miałem takie problemy w innym aucie jak miałem LPG, pomogło przekręcenie wlotu powietrza do filtra w drugą stronę...za dużo powietrza, a za mało paliwa...problem zniknął i wszystko było dobrze, jeśli to nie to to daj znać będziemy myśleć dalej. Co dopierwszej kwestii to tak jak Artek mówi, więcej informacji podaj...pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos
Nowy
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Pon 17:28, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
gazu nie wstawialem... z tego co sie dowiedzialem od poprzedniego wlasciciela to ze wymienili wiazke od silnika ale reszta instalacji jest od pojemnosci 1.6...
na poczatku wszystko dzialalo jak nalezy i po czasie zaczelo wariowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:46, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mysle ze obrotomierz to bedzie kwestia samego obrotomierza tzn. szukaj nowego licznika, czy bylo tez tak ze skakal jak glupi? Druga kwestia to mysle ze to bedzie cos z powietrzem, moze jakies lewe dostaje, moze silniczek krokowy, czy to sie dzieje w czasie jazdy czy na postoju po wcisnieciu gazu i puszczeniu tez?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos
Nowy
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: Wto 13:55, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
na dwoch roznych zegarach dzieje sie to samo...i na postoju i w czasie jazdy ... silniczek krokowy byl wymieniany... bede cos tam kombinowal...dzieki za pomoc
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|