|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huziolek
Początkujący pisarz
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 10:22, 28 Wrz 2007 Temat postu: E39 gaśnie na wolnych obrotach |
|
|
Witam wszystkich !!!!
Od niedawna cieszę się swoim nowym nabytkiem jakim jest czarna bunia E39 523i i zauważyłem że nie lubi ona wilgoci, tzn. rano jak ją odpale a jest duża wilgotność powietrza to lubi zgasnąć na wolnych obrotach(nie często ale zazwyczaj jak jest jeszcze zimna). Czasami też czuję jakby silnik lekko sobie przerwał a najbardziej to czuć przy np. obrotach poniżej 1000 i zmiany biegu na 2. Dodatkowo czasami przy gwałtownym wciśnięciu gazu lekko sie zatrzęsie silnik i dłużej wchodz na obroty.
Co to może być ???
Może jakaś cewka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:41, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Moze byc kilka przyczyn twojego problemu np; jakies lewe powietrze moze lapac - sprawdz caly dolot, opaski, czy gdzies nie jest luzno, moze to byc silniczek krokowy - czasami wystarczy go wyczyscic, tak jak zauwazyles moze to byc tez problem z jena z cewek tzn. sprawdz czy sa dobrze dokrecone, moze tez byc przebicie na jednej z nich, zwlaszcza ze dzieje sie to jak jest duza wilgotnosc powietrz tak? Moze byc to wina przeplywomierza, moze byc kwesti jakiejs zasniedzialej kostki ( znow wilgoc tak? )- sprawdz najlepiej wszystkie widoczne polaczenia elektryczne ( dzieje sie tak czasami wiec moze cos nie laczy ) Ciezko cos wiecej powiedziec jak nie widze auta ale sprawdz jezeli mozesz to co ci napisalem. Pozdro i powodzonka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huziolek
Początkujący pisarz
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 14:34, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A oto następne moje obserwacje, otóż jednak rzecz się dzieje tak samo jak nie ma wilgoci i jakby to się pogarszało każdego dnia. Dzisiaj jest ładna pogoda i jest sucho a dzialo się podobnie tzn:
Odpaliła ładnie, praca silnika była oki do czasu, wskaźnik temp. pokazal około 60 stopni i podczas jazdy silnik przerwał prace i juz pozniej zaczal pracowac gorzej. Przy wkrecaniu obrotow strasznie nim buja no i sie wolno wkreca tak jakby mial duzo mniej mocy. W poniedzialek zmienie swiece zobacze co bedzie dalej. Aha jak sie dobrze rozgrzeje silnik to jest znacznie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:02, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Do tego co ci napisalem dorzucam jescze mozliwosc walnietej sondy, swiece to raczej zbyt proste zeby bylo prawdziwe ale jak i tak masz wymieniac to zrob to, sprawdz przy okazji dokladnie wszystkie cewki, fajki, podokrecaj dobrze. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 3:22, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A moze czujnik temp,ten co daje info do kompa???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huziolek
Początkujący pisarz
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 9:50, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Hejka
Dadam, że jakiś miesiąc temu dzięki uprzejmości kolegi podłączyliśmy kompa i wsumie z tego co on mi przekazał to wszystko było oki z wyjątkiem właśnie sond. On dokładnie powiedział, że sondy to już śmieci i to obydwie.
Tylko czy te objawy mogą być z winy sondy????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:35, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To ja nie wiem na co ty czekasz? Wszystko oki z wyjatkiem sond??? Czyli nic nie jest oki. Wymien sondy. Tak jak ci juz wczesniej pisalem, oczywiscie ze to moga byc sondy. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huziolek
Początkujący pisarz
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 6:21, 02 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Żeby dokładnie naświetlić problem opisze objawy z dzisiaj rana.
Jak wiemy dzisiaj było ponuro i padał deszcz więc i wilgotność większa niż wczoraj, a dlatego o tym pisze bo wczoraj nic się nie działo .
Więc odpaliła wsumie bez problemu, na początku było ok, przejechałem może 4 km i w pewnym momencie jadąc na 1-szym biegu depnełem gwałtowniej na gaz a ona nic, mało tego nawet na dobrą sekunde jakby zwolniła (zadusiłą się czy coś w stylu zalania się) po czym wtedy już nabrała mocy ale oczywiście juz nie pracował silnik jak powinien po tym przypadku. Nie wiem kiedy mi czas pozwoli na wymiane czegoś, ale jeśli macie jeszcze jakis pomysl co wczesniej wymienic to prosze pisac.
Pozdrowionka !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:43, 02 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Te objawy co opisujesz to moga byc sondy, skoro komp. pokazal ze one sa walniete to i tak musisz je wymienic w pierwszej kolejnosci ( nie pali ci wiecej paliwa? ) ECU musi miec prawidlowe odczyty niezbedne do dalszej diagnostyki. Sprawdziles ktorakolwiek z przyczyn jakie ci juz podalem?
Jeszcze jedno zasadnicze pytanie: Szambo jest???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Artek535 dnia Wto 16:22, 02 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
huziolek
Początkujący pisarz
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 13:15, 02 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Szambo ?? czyli masz na myśli płyn w chłodnicy? Jest poziom normalny no i ogrzewanie tez dziala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|