|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:38, 14 Sty 2011 Temat postu: [e39] odkręcenie wahacza |
|
|
Witam,
chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny klucz na sworzeń wahacza nr 18 na rysunku, żeby odkręcić nakrętkę na sworzniu trzeba skontrować sam sworzeń, z tego co zmierzyłem wychodzi jakieś 9,5mm, próbowałem klucz 9mm, 10mm, próbowałem też calowe 3/8 i 7/16 i żadne nie pasuje. Wiecie czym skontrować sworzeń, żeby się nie obracał razem z nakrętką?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podol dnia Pią 11:40, 14 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:20, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Sworznie mają często w środku wpust na klucz imbusowy lub kwadratową końcówkę na klucz a klucz 9 najlepiej oczkowy 12 kątny spróbuj nabić na nakrętkę miałem kilka takich przypadków z tymi dziwnymi śrubami i to najczęściej pomaga jeżeli nie to to kątówka i szlifujesz klucz płaski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:51, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie ten nie ma tego wpustu na imbusa, klucz 9 nie wchodzi, 10-tka 12-kątowa się obraca, popróbuję z 6-kątnymi bądź płaskimi kluczami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:08, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz też hardcora spróbować wbij coś między wahacz bo rozumiem że wymieniasz cały jak masz to widelec do sworzni wtedy będziesz miał naprężenie i się trochę zablokuje w gównianych sworzniach od opla zawsze działało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:15, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawa wahacza zeszła na dalszy plan bo musiałem wymienić pompę paliwa. Dziś się zabrałem za niego ponownie i poszło, zakupiłem klucz oczkowy 21, taki prosty a nie wygięty i do tego porządną nasadkę 10, trochę siłowania i puściło , tak więc wahacz wymieniony. Pozostały dwa pytania, czy jechać teraz na kanał i dokręcać wszystkie śruby jak samochód stoi na kołach? I czy jechać na zrobienie geometrii, dodam że wymieniałem oprócz wahacza, jeszcze łącznik wahacza prawy tył i łącznik stabilizatora lewy przód. Mam jeszcze do wymiany jedną tuleję pływającą i zastanawiam się czy po tym nie zrobić geometrii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GuLuN
Pisarz
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:41, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja dociągam śruby po jakimś czasie na twoim miejscu zrobił bym to po wymianie tej pływającej, co do geometrii to zawsze są jakieś korekty bo każdy mechanior robi po swojemu.
Jeżeli dawno nie byłeś to możesz sprawdzić bo szkoda opon.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:15, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
GuLuN napisał: | Jeżeli dawno nie byłeś to możesz sprawdzić bo szkoda opon. | Dzięki, to podczas wymiany tej tulei poproszę o podociąganie tych śrub, a geometrię zrobię bo opony letnie mam po jednym sezonie a zimowe latają pierwszy sezon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|