|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian_ino
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:40, 27 Mar 2011 Temat postu: e39 silnik 4,4 benzyna manual 6bieg |
|
|
Czy prawdą jest, że cała potrzebna wiązka do sprawnego działania tego silnika znajduje sie na nim. Wystarczy wymontować komputer znajdujący się pod prawym filtrem pyłkowym i silnik bedzie pracował w innym aucie bez błędów??? Wystarczy podłączyć tę wiązkę do stałego plusa, plusa po stacyjce i masy?? Co z innymi przewodami, np: przekaznik pompy paliwa, jakieś przewody do deski rozdzielczej?? Chcę taki motor wsadzić do auta off-roadowego. Co muszę tam zainstalować wraz z silnikiem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:40, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
najważniejsza sprawa to chyba ogarnięcie - wykodowanie rozbrojenie EWS czyli immobilisera - ja z tym miałem problem
bo bierze on dane z zegarów kluczyka i silnika - i płata to figle
trzeba rozkodowaćkomputer żeby wogóle immo nie działał
mam taki silnik wsadzony w e36 (nie robiłem tego sam) ale nie widzę zmian w wiazce wiec raczej nie powinieneś miec kłopotu
a w off roadzie juzktoś jedzi z tym silnikiem
albo z 4,0
ogólnie pomyśl bardziej nad 4.0 z e34 (łatwiejsza obsługa prostszy silnik bez vanosów i wielu wielu pierdół - bardziej Ci polecam)
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystian_ino
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:58, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem o imo, ale kolega mowil, ze z rozbrojeniem komputera nie ma problemu w naszym mieście. Mowił też, że jakiś czas temu jeżdził x5 4,4 bez zegarów kilka godzin po mieście i wszystko działało. Ile w tym prawdy, nie wiem. jedna rzecz jest pewna musi być silnik 4,4; 4,0 od e34 moze być za słaby. Liczy się każdy KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|