Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

e39 uszczelka pod glowica??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bujos325
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:16, 29 Lis 2008    Temat postu: e39 uszczelka pod glowica??

witam, posiadam e39 523 170 KM z 1997r. Po wymianie chlodnicy (w ktorej zrobila sie dziurka) pojawily sie kolejne problemy... z odpowietrzaniem walczylem 2 dni, wyjelem termostat i dziala, pompa wody ok. Dolna rura z chlodnicy jest ciagle zimna, woda z ukladu gdzies znika bo po odkreceniu odpowietrznika na korpusie termostatu leci tylko para, dopiero po dolaniu wody pojawia sie i tam. W oleju ani grama wody, z wydechu nie paruje. Gdzie ona sie podziewa i dlaczego nie ma obiegu? wskaznik temperatury ciagle w pionie, ogrzewanie daje cieple powietrze. Czy to moze byc uszczeka pod glowica?? jak to sprawdzic??
z gory dziekje i prosze o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:14, 30 Lis 2008    Temat postu:

...też miałem podobne problemy w E39 (już nawet szukałem głowicy), okazało się, że problemem był nieszczelny odpowietrznik na zdjęciu nr 1 (część nr 14). Spróbuj zrobić tak: odpal auto odkręć odpowietrznik na zdjęciu nr 2 (część nr 2) poczekaj aż popłynie płyn (kontroluj wskazówkę temperatury). Jak popłynie płyn z tego odpowietrznika, to odkręć odpowietrznik na zdjęciu nr 1 (część nr 14). Nie wiem czy Tobie to pomoże, ale spróbować warto...
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

...chyba nic nie pomieszałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bujos325
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:48, 30 Lis 2008    Temat postu:

hmm.... jutro tego sprobuje i jesli to byloby przyczyna moich problemow bede szczesliwy Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bujos325
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:40, 01 Gru 2008    Temat postu:

niestety:/ co prawda ten odpowietrznik tez byl nieszczelny,ale juz zrobione i wymienilem termostat na nowy dla pewnosci. Zalalem woda,odpowietrzalem i ciagle nie ma obiegu...tzn dolny waz ciagle zimny,jak go sciagam od strony termostatu to ledwo ciurkiem sie leje jakby nie puszczal albo woda w ogole nie idzie przez silnik? wskazowka temperatury ciagle w pionie, ogrzewanie dmucha cieplem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:03, 02 Gru 2008    Temat postu:

...a zastanawiałeś się nad pompą wody...co to wskazówki to uważaj kolego...dla pewności termostat wywalić trzeba było i zobaczyć wtedy czy woda pójdzie, ale jak wymieniłeś na nowy to powinno grać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bujos325
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:49, 02 Gru 2008    Temat postu:

wyciagalem pompe wody i wyglada na dobra, tzn nic nie urwane i zadnych luzow. Zostawilem auto w warsztacie i jak narazie stwierdzili ze visco padlo (probowalem je zatrzymac ale malo srobkretu nie wygielo) i ze nie zalancza sie wentylator klimatyzacji. zobaczymy co dalej wymysla...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:24, 02 Gru 2008    Temat postu:

...właśnie visco, ale tak na zdrową palkę...co visco ma do obiegu płynu...dobra, napisz dokładnie co Ci mechanik ustalił i jak wyeliminował problem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:30, 02 Gru 2008    Temat postu:

a może to jest klimatronik i masz zapowietrzony rurki które wychodzą z komory silnika do kabiny. nie wiem jak dokladnie to jest w e39. ja to przerabialem w e36 klimatronik.
gość musial odkręcić te male rureczki koło wspomagania i je odpowietrzyć. potem poszło już gladko -.. prawie 5 godzin zanim się udało...
coś te bawarki z odpowietrzaniem mają problem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek666
Administrator
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:39, 02 Gru 2008    Temat postu:

...tak ttomek...ale wszędzie gdzie pytałem (chyba, że niedokładnie) to mówili mi, że odpowietrzanie układu robi się za pomocą tych dwóch odpowietrzników z pierwszego mojego postu...no chyba, że się mylę, ale chyba możliwe jest, że jak palnięty był termostat to zrobiła się poduszka powietrzna w kanałach, przy nieszczelnym układzie (o którym kolega pisał) i już nawet standardowe odpowietrzanie nic nie pomaga...no zobaczymy co mechanior wymyśli...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stammek
Redaktor naczelny
Redaktor naczelny



Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:38, 02 Gru 2008    Temat postu:

wlasnie walczylem dzisaj z identycznym objawem w e39 528.
A powodem okazał sie ukruszony kawalek plastiku w obudowie termostatu.
Woda przeplywala odrazu na termostat i omijala silnik i nagrzewnice...
A przy okazji ten kawalek co sie odlamał zapchał gdzieś uklad....pol dnia odpowietrzana i w koncu sie odetkało Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin