|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos325
Nowy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:16, 29 Lis 2008 Temat postu: e39 uszczelka pod glowica?? |
|
|
witam, posiadam e39 523 170 KM z 1997r. Po wymianie chlodnicy (w ktorej zrobila sie dziurka) pojawily sie kolejne problemy... z odpowietrzaniem walczylem 2 dni, wyjelem termostat i dziala, pompa wody ok. Dolna rura z chlodnicy jest ciagle zimna, woda z ukladu gdzies znika bo po odkreceniu odpowietrznika na korpusie termostatu leci tylko para, dopiero po dolaniu wody pojawia sie i tam. W oleju ani grama wody, z wydechu nie paruje. Gdzie ona sie podziewa i dlaczego nie ma obiegu? wskaznik temperatury ciagle w pionie, ogrzewanie daje cieple powietrze. Czy to moze byc uszczeka pod glowica?? jak to sprawdzic??
z gory dziekje i prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:14, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
...też miałem podobne problemy w E39 (już nawet szukałem głowicy), okazało się, że problemem był nieszczelny odpowietrznik na zdjęciu nr 1 (część nr 14). Spróbuj zrobić tak: odpal auto odkręć odpowietrznik na zdjęciu nr 2 (część nr 2) poczekaj aż popłynie płyn (kontroluj wskazówkę temperatury). Jak popłynie płyn z tego odpowietrznika, to odkręć odpowietrznik na zdjęciu nr 1 (część nr 14). Nie wiem czy Tobie to pomoże, ale spróbować warto...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...chyba nic nie pomieszałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos325
Nowy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:48, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
hmm.... jutro tego sprobuje i jesli to byloby przyczyna moich problemow bede szczesliwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos325
Nowy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:40, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
niestety:/ co prawda ten odpowietrznik tez byl nieszczelny,ale juz zrobione i wymienilem termostat na nowy dla pewnosci. Zalalem woda,odpowietrzalem i ciagle nie ma obiegu...tzn dolny waz ciagle zimny,jak go sciagam od strony termostatu to ledwo ciurkiem sie leje jakby nie puszczal albo woda w ogole nie idzie przez silnik? wskazowka temperatury ciagle w pionie, ogrzewanie dmucha cieplem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:03, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
...a zastanawiałeś się nad pompą wody...co to wskazówki to uważaj kolego...dla pewności termostat wywalić trzeba było i zobaczyć wtedy czy woda pójdzie, ale jak wymieniłeś na nowy to powinno grać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bujos325
Nowy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:49, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wyciagalem pompe wody i wyglada na dobra, tzn nic nie urwane i zadnych luzow. Zostawilem auto w warsztacie i jak narazie stwierdzili ze visco padlo (probowalem je zatrzymac ale malo srobkretu nie wygielo) i ze nie zalancza sie wentylator klimatyzacji. zobaczymy co dalej wymysla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:24, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
...właśnie visco, ale tak na zdrową palkę...co visco ma do obiegu płynu...dobra, napisz dokładnie co Ci mechanik ustalił i jak wyeliminował problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:30, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a może to jest klimatronik i masz zapowietrzony rurki które wychodzą z komory silnika do kabiny. nie wiem jak dokladnie to jest w e39. ja to przerabialem w e36 klimatronik.
gość musial odkręcić te male rureczki koło wspomagania i je odpowietrzyć. potem poszło już gladko -.. prawie 5 godzin zanim się udało...
coś te bawarki z odpowietrzaniem mają problem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:39, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
...tak ttomek...ale wszędzie gdzie pytałem (chyba, że niedokładnie) to mówili mi, że odpowietrzanie układu robi się za pomocą tych dwóch odpowietrzników z pierwszego mojego postu...no chyba, że się mylę, ale chyba możliwe jest, że jak palnięty był termostat to zrobiła się poduszka powietrzna w kanałach, przy nieszczelnym układzie (o którym kolega pisał) i już nawet standardowe odpowietrzanie nic nie pomaga...no zobaczymy co mechanior wymyśli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:38, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wlasnie walczylem dzisaj z identycznym objawem w e39 528.
A powodem okazał sie ukruszony kawalek plastiku w obudowie termostatu.
Woda przeplywala odrazu na termostat i omijala silnik i nagrzewnice...
A przy okazji ten kawalek co sie odlamał zapchał gdzieś uklad....pol dnia odpowietrzana i w koncu sie odetkało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|