|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
111morda
Początkujący pisarz
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: Sob 8:57, 03 Lis 2012 Temat postu: e46 320d 136km braki mocy dymi na siwo pomocy |
|
|
witam posiadam bmw e46 320d 136km problem polega na tym że czasami brakuje mi mocy tak od 2000 obr/min i w tym momencie kopci na siwo gdy zatrzymam sie to słychać jakby od spodu coś było zatkane może katalizator.Gdy przegazuje dymi strasznie na siwo a za chwile jest ok sprawdzałem na kompie błąd egr to go zaślepiłem ale dziś znowu się to stało po zapaleniu świeci chwile kontrolka oleju na żółto ale poziom też jest ok może ktoś z was miał już podobne problemy proszę o podpowiedż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:59, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Odpal na zimnym (np. po nocy "pod chmurką")...czy wówczas też Ci dymi na siwo? Czy olej Ci ubywa?...jeżeli na zimnym Ci będzie dymił na siwo to prawdopodobnie kończą się wtryski, ale to takie trochę wróżenie z fusów, podepnij go pod kompa, niech sprawdzą wtryski i turbinę. Brak mocy to może być również przepływa. Zaraz zawołam do kompa fachowce od 135 konnych E46`tek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marix123
Nowy
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:30, 10 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Witam! Otóż wszystkie objawy niestety wskazują na padającą turbinę skoro zapala Ci się żółta kontrolka oleju to radzę tak nie jeździć bo jak turbina już zaczyna ciągnąć olej to jak pewnego razu zaciągnie to jak szybko nie zareagujesz to wyciągnie wszystko z silnika a jakie będą tego skutki chyba wiesz, jeśli twierdzisz że turbo masz sprawne to radzę zajrzeć do odmy (separator oleju) należy go wymieniać co drugą wymiane oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:52, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
odma jak najbardziej
a masz filtr cząstek stałych w wydechu?? może sie zatkał?
wtedy "oleju" na bagnecie będzie przybywało a to nie jest dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:42, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ttomek 136 konne chyba jeszcze bez DPF`a były, ja miałem 150 konną i też nie miała jeszcze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
111morda
Początkujący pisarz
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: Śro 12:50, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Odmę rozkręcam raz na 2 tygodnie filtra nie wymieniałem zawsze jak wyciągam to ten filtr zawsze jest nasiąknięty strasznie olejem myje go benzyną ale dlaczego zawsze jest taki brudny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:38, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ttomek raczej mówił o DPF`ie, którego Ty nie masz (chyba)...montowanym na wydechu...natomiast, filierek odmy będzie zaolejony, bo ma takie właśnie zadanie, aby ze skrzyni korbowej zatrzymać opary oleju, jednocześnie redukując ciśnienie, które "wpada" do ssącego...co dwa tygodnie czyszczenie odmy to przesada, ponadto w 136 konnych powinno się go raczej wymieniać, a nie myć, myje się nowe wkłady, ale one były w 150 konnych...chyba, że pasują do Twojej odmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
podol
Redaktor
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:08, 17 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
DPF'a nie ma w tym silniku. Co do wtrysków to nie bardzo wiem jak je sprawdzić, to nie CR, tam jest pompa wtryskowa. Odmę wymień tak czy inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
111morda
Początkujący pisarz
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: Czw 12:53, 06 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
witam dzisiaj zauważyłem to dymienie spowrotem ale zaraz po zatankowaniu na słabej stacji paliw zaślepienie egr nic nie dało jak go przegazuje i przestanie dymić to chodzi tak "lekko" tzn tak delikatnie nacisnę pedał gazu i już odrazu się wkręca na obroty a tak przy tym dymieniu brak mocy tak do 2tys jedzie a dalej nic nie reaguje na pedał gazu nawet wciśnięty do końca jeśli to sprawa paliwa to skąd to dymienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|