|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black_e46
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:54, 28 Wrz 2009 Temat postu: e46 faluje, nie wchodzi na obroty, gaśnie |
|
|
witam. mam problem z e46. Samochod wariuje ogólnie. Odpala ładnie ale tak jakby nie palił na wszystkie i jak da sie mu gazu to przerywa i nie wchodzi na obroty, gdy puszcze gaz to przez chwile trzyma obroty na 2tys po czym schodzi i zgaśnie. co to może byc? Przepływka czy sliniczek krokowy, a moze cos innego? Dodam ze jest to 1.8 (1895) 98rok. i wogole nie ma mocy gdy sie jedzie. prosze o pomoc z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:07, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
witam,
skoro przepływka jest ok to może banał w postani "lewego powietrza"
jak dodajesz gazu to się dusi i nie ma mocy
no i czyszczenie krokowego nie zaszkodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu
Pisarz
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: środa wlkp
|
Wysłany: Pią 14:21, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mój kolega miał podobny przypadek i wymienił olej na gęściejszy i problem znikł.Mechanik mu powiedział że problem był z zaworami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black_e46
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:28, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a więc wymieniłem przepływke na orginalna BOSHA i to był dobry ruch, ponieważ wszystko się uspokoiło. Nie gaśnie, obroty prawidłowo i nie faluje. Tamta przepływka była spalona. Ale jest jeszcze jedno pytanie: silnik chodzi idealnie ale gdy jest ciepły. Rano gdy jade do pracy to około 7km to jest cos nie tak. Potrafi strzelic sobie, przerywa i nie wkręca sie na obroty (do 2800tys obrotów) i jest takie odczucie jakby juz nie mogła dalej. Gdy przejade około 7km wszystko zaczyna sie poprawiac i za jakis czas gdy jest juz rozgrzana chodzi bardzo dobrze. Co może być przyczyna? Sprawdziłem kazdy wąż i wężyk i są ok, myśle ze zadnego lewego powietrza nie łapie. Może jakis czujnik i gdy sie rozgrzeje to chodi ok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:19, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a sprawdzałeś świece ,kable? podejrzewam ze masz przebicie na kablach po nocy kable są wilgotne potem silnik jest ciepły i wraca do normy może się mylę ale zaczął bym od tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black_e46
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:09, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a więc tak panowie dzis znów szukałem przyczyny i tak jak pisaliście wymieniłem olej na Mobil 15W 40 no i niestety bez zmian. Oczywiście żadna strata bo olej musiałem wymienic (świeżo kupiony samochód). Ale mam pewna koncepcje i co wy o tym sądzicie bo wydaje mi się ze moze byc uszkodzone serwo i puszczać, tak jak była mowa wyżej ze lewe powietrze. Wydaje mi sie ze jak odpale z rana to serwo i kolektor jest puste bo przez noc zleci. i po przejechaniu kilku kilometrów serwo i kolektor bedzie juz napełnione i chodzi bez zarzutu. dojade na miejsce zgasze, postoi z godzine i przez ten czas powietrze zleci i jest to samo. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek320i
Nowy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków-Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:36, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A więc panie kolego po tym co piszesz wszystko wskazuje na silniczek krokowy. ale słyszałem ze 1800 tak po prostu mają i juz.Kolega ma podobny problem i mechanior mu powiedział że ten model na gazie tak już ma???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black_e46
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:05, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tylko ze ja nie mam gazu założonego. Wlasnie chce założyc tylko ze chce to zrobic bo mi zacznie strzelac i węze beda pekac itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:13, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no właśnie chcesz założyć gaz ,przy instalacji gazowej najważniejsze sa świece i kable zapłonowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Black_e46
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:57, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no masz racje świece w tygodniu wymienie a przewody mozna jakos sprawdzic?
Macie jeszcze jakies pomysly co moze byc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|