|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:27, 28 Mar 2009 Temat postu: Faluje i gasnie |
|
|
Witam. Mam problem z e-36 silnik po odpaleniu niema wolnych obrotow skacze do 1500 i gasnie wymienilem silniczek krokowy, przeplywomierz, czujnik od przepustnicy, kopolke od zaplonu i dalej tak samo. Po odpieciu kabli przy przeplywomierzu silnik pracuje bez falowania tylko ze ma 2500 obrotow. w czym moze tkwic problem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:45, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy nie masz gdizes jakiejs dziury np w gumie przeplywomierza,moze po prostu gdzies lapie lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:22, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
guma jest ok zadnej dziurki dla pewnosci wymienilem. Co myslisz o wymianie sondy lambda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:58, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tyle rzeczy juz wymieniłes wiec wydaje sie, że winna jeste sonda. A ten przepływomierz jest nowy czy używany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:56, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przepływomierz jest używany w drugim samochodzie sprawował sie bez zarzutów. Wymienilem sonde na inna i to samo. Wydaje mi sie, ze jest pekniety kolektor ssący sprubuje jeszcze wymienic to bo juz niema wiele rzeczy do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:50, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz sobie przewod o serwa do kolektora czy tam wina nie siedzi a przyokazji i zaworek sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:39, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Przepływomierz jest używany w drugim samochodzie sprawował sie bez zarzutów. Wymienilem sonde na inna i to samo. Wydaje mi sie, ze jest pekniety kolektor ssący sprubuje jeszcze wymienic to bo juz niema wiele rzeczy do wymiany. |
Narazie nic nie wymieniaj. Tylko sie w koszty wpędzisz. Posprawdzaj jeszcze ten przewód od serwa tak jak radzi kolega czerwonastrzala. Poza tym, dalej uważam, że to może byc przepływomierz lub sonda. Jak napisałeś wcześniej, przepływak jest używana z innego auta i tak naprawde na 100% nigdy nie będziesz pewny czy jest dobra bez fachowej diagnostyki a to, ze działała na innym silniku nie znaczy, że bedzie działać równie dobrze i w twoim. Tak samo sonda. Wiem, ze nowa, dedykowana jest droga, ale tylko w ten sposób będziesz miał pewność, że bedzie działać poprawnie. Najprostszą metodą, było by podjechanie na kompa i sprawdzenie czy te elementy działają poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto-bmw
Pisarz sztabowy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów Kujawski Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:10, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
po co wszystko wymieniac xczy nie lepiej najpierw auto pod kompa podpiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:44, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak dojade to podepne pod kompa bo mam kawek drogi do normalnego warsztatu. Jak ustale co to bylo to napisze dla innych na wszelki wypadek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-sacz
Nowy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz obecnie Bytom Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:48, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
I juz wiem co sie popsulo. Mianowicie jak idzie wąż od silniczka krokowego do kolektora ssacegozrobila sie dziurka w tej wypustce co naklada sie węża, zmienilem kolektor i miód malina chodzi pieknie. Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|