|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly2122
Nowy
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Torun - Wrexham UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:44, 15 Sie 2009 Temat postu: Gasniecie , falowanie E34 525 TD 1994r Automat |
|
|
Witam,
Panowie mam problem z gasnieciem silnika na wolnych obrotach delikatnie faluje .Wymienilem filtr paliwa i nic to nie dalo,tankuje na SHELU wiec paliwo powinno byc ok . Pomocy bo angielscy mechanicy to moga wozki dziecece naprawiac a nie samochody.Gdy pojechalem do tzw. dobrego warsztstu powiedzieli - ten typ tal ma. pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:26, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wiesz ze te motory m51 maja problemy z pompa wtryskowa zobaczy czy dziala pompa w zbiorniku czy dobija paliwo do filtra i napisz jaki masz nastawnik w tej pompie gorno czy boczno przelewowy sprawdz napisz czy jak zgasnie to odrazu odpalasz czy sa klopoty czy nie przerywa podczas obciazenia to cos poradzimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly2122
Nowy
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Torun - Wrexham UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:36, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Witam ,
Odnosnie podawania paliwa do filtra to jest ok , nastawnik (nie wiem czy dobze mysle co to jest ale) przelew z wtryskiwaczy jest doprowadzony do pompy od gory -centralnie , sterowamie jest na bocznej sciance pompy.
Jezeli chodzi o odpalenie po zgasnieciu silnika to jezeli silnik jest zimny to jest ok jezeli cieply to mija kilka sekund ale tez pali.Na obrotach jest ok falowanie i gasniecie wystepuje tylko na wolnych obrotach.
Pozdrawiam Milosnikow BMW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wroclaw Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:53, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
czyli nastawnik gorno przelewowy stary typ pompy nastawnik nie rozbieralny i nieda sie wyczyscic mozesz sprobowac podlaczyc pod pompe wtryskowa osobny baniaczek np z piecioma litrami ropy i wlej do tego srodek shelloski do czyszczenia ukladu wtryskowego typu diesel i niech pochodzi troszeczke na tym srodku az wypali wszystko z tej banieczki to jest najprostsza metoda na ten typ nastawnika a uwaga nigdy nie dmuchaj w ten nastawnik powietrzen sprezony bo go zniszczysz i auto juz nie odpali do nastawnikow nowszego typu mozesz robic co chcesz rozebrac umyc dmuchac ultradzwieki itd
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|