Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gasniecie , falowanie E34 525 TD 1994r Automat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly2122
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Torun - Wrexham UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:44, 15 Sie 2009    Temat postu: Gasniecie , falowanie E34 525 TD 1994r Automat

Witam,
Panowie mam problem z gasnieciem silnika na wolnych obrotach delikatnie faluje .Wymienilem filtr paliwa i nic to nie dalo,tankuje na SHELU wiec paliwo powinno byc ok . Pomocy bo angielscy mechanicy to moga wozki dziecece naprawiac a nie samochody.Gdy pojechalem do tzw. dobrego warsztstu powiedzieli - ten typ tal ma. pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:26, 15 Sie 2009    Temat postu:

wiesz ze te motory m51 maja problemy z pompa wtryskowa zobaczy czy dziala pompa w zbiorniku czy dobija paliwo do filtra i napisz jaki masz nastawnik w tej pompie gorno czy boczno przelewowy sprawdz napisz czy jak zgasnie to odrazu odpalasz czy sa klopoty czy nie przerywa podczas obciazenia to cos poradzimy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly2122
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Torun - Wrexham UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:36, 15 Sie 2009    Temat postu:

Witam ,
Odnosnie podawania paliwa do filtra to jest ok , nastawnik (nie wiem czy dobze mysle co to jest ale) przelew z wtryskiwaczy jest doprowadzony do pompy od gory -centralnie , sterowamie jest na bocznej sciance pompy.
Jezeli chodzi o odpalenie po zgasnieciu silnika to jezeli silnik jest zimny to jest ok jezeli cieply to mija kilka sekund ale tez pali.Na obrotach jest ok falowanie i gasniecie wystepuje tylko na wolnych obrotach.

Pozdrawiam Milosnikow BMW


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czerwonastrzala
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:53, 16 Sie 2009    Temat postu:

czyli nastawnik gorno przelewowy stary typ pompy nastawnik nie rozbieralny i nieda sie wyczyscic mozesz sprobowac podlaczyc pod pompe wtryskowa osobny baniaczek np z piecioma litrami ropy i wlej do tego srodek shelloski do czyszczenia ukladu wtryskowego typu diesel i niech pochodzi troszeczke na tym srodku az wypali wszystko z tej banieczki to jest najprostsza metoda na ten typ nastawnika a uwaga nigdy nie dmuchaj w ten nastawnik powietrzen sprezony bo go zniszczysz i auto juz nie odpali do nastawnikow nowszego typu mozesz robic co chcesz rozebrac umyc dmuchac ultradzwieki itd

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin