|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Nowy
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chichester
|
Wysłany: Czw 22:17, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ustrka i naprawa była jakieś półtora miesiąca temu.Jak ją odebrałem z warsztatu była zalana po szyjke dziś mam w zbiorniczku lekko poniżej połowy.Zaznaczałem poziom mazakiem jak ubywało.Zrobiłem 300km i na drugi dzień poziom był troche wyższy ale odpalam ją na parkingu codziennie na godz -dwie i wtedy ubędzie jakieś 3mn.Zawesze sprawdza na zimno z rana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 10:30, 26 Paź 2007 Temat postu: Re: gdzie ucieka plyn??????? |
|
|
Metan napisał: | ... w zbiorniczku ubywa mi plynu!mam go okolo8cm od dna.nie mam nigdzie przecieku i nie idzie mi w olej wiec czyzby na tloki????caly czas plyn ma obnizony stan w tym samym miejscu moze ten typ tak juz ma????ma ktos pomysl co to moze byc? |
U mnie tez plynu ubywalo, w olej sie nie dostawal, wyciekow zadnych nie bylo, po nagrzaniu silnik na bialo nie dymil............
Co sie okazalo poszla glowica --> 2 pekniecia byly miedzy plaszczem wodnym a cylindrami a kompresja szla w plaszcz
Sprawdz cisnienie na garach - jak na jakims jest duza strata kompresji to moze u ciebie wydarzylo sie to co mi - ale wierzmy, ze to bedzie blachostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:25, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
[ Nie wydaje mi się, gdyby w czasie postoju płyn leciał na tłoki to co by było podczas uruchomionego silnika ??? A jeśli jakimś cudem tak by się stało to i tak by nie odpalił bo zalałby świece. Tak mi się wydaje.
no wiec Adi woda może iść na tłoki nawet przez noc może coś puścić i wdodatku odpali co prawda nie jest to duza ilość wody bo jak by chciało być w każdej komeże pełno wody to to nawet silnik nie zakreci ale ty pewnie o tym wiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:04, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Roman, nie pierwszy raz juz na tym forum blysnales ale tym razem nie moge sie powstrzymac zeby tego nie skomentowac. Pomysl chlopie co piszesz! Jezeli powstala jakas nieszczelnosc czy to w bloku, uszczelce czy w glowicy i jest ona na tyle duza ze na zimnym silniku kiedy nie ma cisnienia plyn przedostaje sie na tloki to co by sie dzialo! Gdyby to cisnienie bylo! Plyn lalby sie jak z kranu a chmura z auta bylaby jak z palenia gumy. Wiekszej glupoty dawno nie slyszalem.
Teraz tak od siebie, powiem wam ze jak mialem e34 535i tez byla z szambem (czyt. gazownia) i mialem dokladnie to samo, tez co jakis czas musialem lekkie dolewki plynu robic, wyciekow nie bylo, z rana byl bialy dymek ale jak na zewnatrz jest zimno to na zimnym silniku jekies biale dymienie nie jest niczym szczegolnym, oczywiscie bez przesady, glowica u mnie byla na 100% dobra bo nawet z innego powodu ja kiedys zdejmowalem, byla planowana, szczelna, nowa uszczelka, blok tez ok, a dymek z rana i tak byl.
Jeszcze w kwesti wyciekow to sprawdzcie sobie chlopaki w srodku nagrzewnice i jej polaczenia, czy nie ma mokrych dywanikow, odsunac je i dobrze "oblukac" pod spodem bo tam tez lubi sie pojawic wyciek. Pozdro i powodzonka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:35, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
no dzięki artek ale też sie nie moge powstrzymać że więkrzość z twoich teori też mi nie pomogła z ten przypadek który opisałem kumpel miał w golfie może żle mnie zrozumiałeś ale w bmw jest wszystko możliwe więc jesli jesteś tak obeznany to napisz koledze co mu dokładnie dolega w bawarce każdy pisze swoje sugestie a już nie raz spotkałem sie z krytyką na tym forum ale jakoś mnie to mobilizuje pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:59, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie zaczelo sie tak dziac zaraz po wymianie plynu na drugi dzien.moze koncentrat zniszczyl uszczelke?sprawdze pod dywanikami jutro i napisze.mam nadzieje ze to nie glowica.sprawa sie wyjasnila.mialem napekniety przewod przy nagrzewnicy i plyn uciekal pod nagrzewnice.dzieki za podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|