|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:51, 24 Paź 2007 Temat postu: gdzie ucieka plyn??????? |
|
|
witam!mam taki dziwny problemik.zalewalem bunie koncetratem na zime,odpowietrzylem zgodnie ze wskazowkami z forum i jest problem bo w zbiorniczku ubywa mi plynu!mam go okolo8cm od dna.nie mam nigdzie przecieku i nie idzie mi w olej wiec czyzby na tloki????caly czas plyn ma obnizony stan w tym samym miejscu moze ten typ tak juz ma????ma ktos pomysl co to moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:06, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Szambo jest? Gazownia znaczy sie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:13, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
jak zgasze i po chwili odkrece korek to slychac jak schodzi cisnienie ale na pracujacym silniku nie widac pecherzykow.tak mam gaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:14, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
No kolego płyn musi sie ustabilizować tyle ile ma być jak bendzie zaduzo to ci go wyżuci prawidłowo powinien być w połowie zbiornika wyrównawczego ,no a jak nie tak to zobacz czy nie dymi jak para z wydechu ( biały dym)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:17, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
tak jest bialy dym ale na zimnym silniku jak auto stoi.na cieplym nie chyba ze mu docisne do odcinki ale czuc raczej benzyna lub gazem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:15, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
No ale jak jest bialy dymek to moze byc tak jak sam zauwazyles ze leci cos na tloczki a wiesz co jest tego powodem? Szambo! dlatego powiedzialem ze nigdy wiecej tego syfu do auto, ktore kocham!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:29, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
wiem ze gaz do buni to najgorsza rzecz jaka jest ale przy 2200km miesiecznie na benzynie to by mnie doprowadzila do ruiny!gdzie te czasy gdy 98 kosztowala3.20.mam sekwencje ale to nie to,jednak benzyna to benzyna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:13, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
w takim razie płyn przez ten czas kiedy silnik nie pracuje idzie na tłoki i to jest chyba powodem tego że jak ja odpalisz dymi na biało i płynu ubywa polukaj jeszce dobrze bo jeśli to to bież sie szybko za robote nie jest to zbyt kożystne dla silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Nowy
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chichester
|
Wysłany: Czw 21:58, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
chłopcy a w mojej E39padł termostat.ciśnienie rozwaliło chłodnice.Wszystko zostało naprawione tylko tak samo jak koledze ubywa mi teraz płynu.Zrobiłem 300km i nieubyło a zapale auto na parkingu na godz i na drugi dzień mam 3mn mniej w zbiorniczku.Auto jak jest zimne niedymi ale jak już sie zagrzeje zaczyna dymić na biało.Myślicie że to tłoki czy może jest zbyt zimno i zaczynalecieć para.(na zew jest ok +6Celiusza)W warsztacie sparwadzano elektronicznie zawartość spalin w chłodnicy i zapewniono mnie że z silnikiem OK.Co sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 22:05, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Roman 316 napisał: | w takim razie płyn przez ten czas kiedy silnik nie pracuje idzie na tłoki i to jest chyba powodem tego że jak ja odpalisz dymi na biało i płynu ubywa polukaj jeszce dobrze bo jeśli to to bież sie szybko za robote nie jest to zbyt kożystne dla silnika |
Nie wydaje mi się, gdyby w czasie postoju płyn leciał na tłoki to co by było podczas uruchomionego silnika ??? A jeśli jakimś cudem tak by się stało to i tak by nie odpalił bo zalałby świece. Tak mi się wydaje.
Metan od jakiego czasu po wymianie tak się dzieje ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|