 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:17, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Serka nie ma, a jak sie pjawi to napewno nie bedzie efektem jazdy a'la emeryt. Sek w tym, ze do wymiany oleju wszystko bylo oki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator

Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:23, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
...a odwrotnie: jak płyn wygląda? jest klarowny? nie wyrzuca go momentalnie po odpaleniu na zimnym...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:27, 22 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Plyn jest taki jaki wlewam, nic sie z nim nie dzieje, oprocz tego, ze zninka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:23, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Rafi V8 napisał: | Przed chwilą sprawdziłem stan oleju w swojej bumie i już się boje co powiecie. A mianowicie wydaje mi się, że jest wyższy niż był i ma jakiś taki dziwny wyblakły kolor. |
Jeśli to co pisałeś powyżej to prawda to do potwierdzenia tego popatrz rano jak odpalasz zimy silnik jak długo świeci się kontrolka od oleju? Jeśli dłużej niż zwykle, to raczej coś płynu się dostało do oleju.
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:50, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Kontrolka gasnie odrazu po odpaleniu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:50, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
misiek666 napisał: | stammek napisał: | a moze leci pompa wody a wyciekow nie widac bo wisko wszystko rozbryzguje po komorze silnika? |
...raczej by zauważył białe plamy po wyschnięciu... |
Wyciek zlokalizowany. Tak jak Stammek pisałeś płyn spiernicza pompą wodną, a wisko wszystko rozbryzguje po komorze. Po sylwku pompa idzie do wymiany i miejmy nadzieje, że na tym sie skończy.
Ps. Orientujecie sie ile taka pompa może mnie uczynić???
Rafi na allegro szukałeś, powinno coś być... - admin666
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:56, 01 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
W Intercarsie nowa od 291pln do 500pln. W używkę bym się nie bawił chyba że jest wymontowana prosto z chodzącego silnika a przeważnie tak nie jest i pompy leżą na półce lub są w nie odpalanych silnikach i wszystkie uszczelnienia powoli szlag trafia. I może się tak zdarzyć że zamontujesz używkę i jak ja fest rozgrzejesz to znowu puści, a roboty z wymianą trochę jest i u mechanika też z 50 do 100 zostawisz, no chyba że sam zrobisz.
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:21, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pompa napwno bedzie nowa, ale narazie nie mam czasu jej zalorzyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi V8
Redaktor naczelny

Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa/Żnin Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:40, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, wszystkich, pompy jeszcze nie wymieniłem, bo nie mam kiedy (praca, praca i jeszcze raz praca), ale zaobserwowałem, ze wskazówka od temperatury czasami faluje, tzn.: dochodzi do polowy, po czym na trasie potrafi spaść do pierwszej kreski, a jak znowu stoję w jakimś korku to znowu wzrasta do polowy i tu moje pytanie, czy jest to spowodowane walnięta pompa czy może czymś innym???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny

Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:13, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
moze to być spowodowane pompą wody ale objaw typowo jak przy walnietym termostatcie(caly czas otwarty).
A jak odpalisz zimne auto to nie nagrzewa sie dluzej jak zwykle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|