 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej525
Nowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:41, 03 Sie 2008 Temat postu: Głowica czy pierścienie ? |
|
|
Moje bmw 525 e34 bierze duże ilości oleju . Przebieg auta to 450tys. Jeśli ktoś naprawiał taki silnik to proszę o podpowiedz czy zużyte są pierścienie ,czy raczej jest to wina głowicy . Zgóry dziękuje za pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti21sk
Redaktor

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NOx / Zestawy Nitrous Express - Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 9:28, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Czyzby pierwsze e 34 w PL z nie kreconym licznikiem??
Moga to byc albo pierscienie albo głowica albo jedno i drugie.
Co do glowicy, to regeneracja okolo 1000PLN z nowymi gumkami i szlifowanymi gniazdami zaworów.
Wymiana pierscieni tez troche bedzie kosztowac w warsztacie.
I teraz : Remeontowa c czy nowy silni kupic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej525
Nowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:41, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Remont głowicy ograniczył się do planowania , szlifowanie zaworów i dotarcie gniazd (prowadnice jeszcze dobre ) , wymiana uszczelniaczy . Co tyczy się cylindrów to największe zużycie jest około 1,5 cm od góry . W tym miejscu wynosi ono około 0,2 mm na średnicy daje to powiększenie luzu na zamku o 0.5 mm .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marunio
Początkujący pisarz

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:57, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
witam,
podłącze sie do temetu zeby nie smiecic za bardzo,
dzis wracajac wieczorkiem do domu zauwazylem ze gdy "uderzylem" w pedal gazu ( E34 525i 24V m50 ) to w swietle samochodu za mna zobaczylem jak zostaje chmura czarnego dymu oczywiscie domyslam sie ze to olej tylko troszke mnie to przestraszylo bo rzeczywiscie brala tam troche oleju ( 250 tys km.) ale dzis mnie to zaniepokoilo gdyz ta chmura wydala sie dosc znaczna, jak mozna sprawdzic czy to pierscienie czy moze uszczelniacze i glowica dodam ze nie zauwazyklem zeby olej mieszal sie z plyname w chlodnicy?? i co lepiej zrobic czy zrzucic glowice czy moze darowac sobie i poszukac motoru nowego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artek535
Moderator

Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 1441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plock/Ballykelly/NI Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:40, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jak kopci mocna na wys. obrotach to pierscienie, uszczelniacze jak leja to kopci tylko na zimnym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marunio
Początkujący pisarz

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 1:14, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
u. to mnie nie pocieszyles liczylem ze jest na odwrot czyli glowica tu nicnie pomoze. a orientuje sie ktos jakie sa koszta naprawy jesli to pierscionki >>??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|