 |
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz

Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:07, 30 Sie 2007 Temat postu: jaki gaz do e30 |
|
|
Witam wszystkich potrzebna mi porada jaki gaz założyć do e30 316i m40 paru znajomych twierdzi że maja gaz najprościejszy reduktor na pokrętło nie wiem jak to do końca sie sprawuje bo gazem sie nie zajmuje wiec prosze doświadczonych o porade. Z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator

Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:10, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra instalacja II generacji może dać radę, pod warunkiem, że nie będzie to chałupnicza robota...poczytaj temat Gaz: za i przeciw w dziale Auto BMW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mat
Pisarz sztabowy

Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:47, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja na twoim miejscu żadnego gazu bym nie wkładał. Przecież 1600 nie pali dużo, a nie oszukujmy się to stary silnik. Silniki BMW raczej nie trawią gazu.
Miałem e-36 1.8l i pytałem się bardzo dobrego mechanika o wypowiedź na temat gazu w BMW i powiedział nigdy w życiu nie zakładaj gazu.
...łącz posty - admin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator

Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:20, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To prawda 1.6 będzie mało palił, na II generacji dodaj ze 3 litry gazu więcej, ale i tak będziesz jeździł taniej niż na benzynie...wybór należy do Ciebie. Polecam ten temat o którym pisałem w poprzednim poście...
Ja przerabiałem II generację w 520 24V - tragedia, teraz mam IV generację w 525 24V i naprawdę nie ma się do czego przyczepić...ale Twój motor to całkiem inna bajka...ma przecież zepsute fabrycznie dwa cylindry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baster530
Moderator

Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 22:41, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz tanio i w miarę bez problemów jeździć to załóż II generację w normalnym warsztacie...tylko do tego wszystkiego pamiętaj żeby Ci emulator założyli. Czasem trzeba do niego dopłacić ze dwie stówki ale różnica jest ogromna. Emulator to jest takie elektroniczne szajstwo, które oszukuje komputer silnika i tenże komputer dostaje informacje, że nadal pracuje na benzynie, choć będzie to gaz. Ma to na celu zniwelowanie przypadków przechodzenia w tryb awaryjny, nie będzie dzięki temu świecić Ci się kontrolka silnika, że nastąpiła awaria.
A więcej jakichkolwiek informacji znajdziesz właśnie w dziale który podał Ci Misiek. Ja miałem takie doświadczenie z gazem, choć nie w BMW. Wspominam to wszystko ok, nie miałem żadnych kłopotów. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz

Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:26, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wszystko jeszcze troche poczytam popytam i sie zastanowie nad tym lpg.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styreke34
Początkujący pisarz

Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun
|
Wysłany: Sob 11:01, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
witaj kolego ja miałem wiele bumek z gazem i najleprzym rozwiazaniem jest załorzenie zwykłej instalacji na srube bo instalacja z kompem sie psuje i potem przepustnica od gazu <chodzi mi ota co jest na przewodzie doprowadzajacym gaz>blokuje sie apozatym te instalacje podaja tyle gazu co sada lambda wyczyta i pala gazu sporo ana srube najlepiej chodza i to ty ustawiasz ile ma palic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz

Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:09, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki styrek za porade a czy musze zakładać jeszcze to dziadostewko do oszukiwania kompa tak jak pisał Baster 530 czy tylko zwykłą instalke bez bajerów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Metan
Pisarz sztabowy

Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:41, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
musisz aby przeglad przeszedl chyba ze masz znajomego diagnoste....... mialem e30 316i i super chodzila na2generacji pod warunkiem ze wymienia sie filtry swiece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roman 316
Pisarz

Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:08, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki metan mógł bys cos jeszcze opisać co może sie najczęściej rypać na co uważać i jakie mniej więcej miała spalanie twoja 316 pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|