Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna BMW M-Power Club Toruń
FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie przełożenia mostu do E36 2,0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor229
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:18, 28 Gru 2009    Temat postu: Jakie przełożenia mostu do E36 2,0

Witam,

Pada mi most. Początkowo diagnoza padła ma półoś bo miała luz, jednakże po wymianie nic się nie zmieniło.
Objaw jest taki że słyszalne jest "brzęczenie" z tylnej części samochodu, tak jakby dwa elementy np własnie zęby dzwoniły o siebie, słychać najbardziej i najwyraźniej przy prędkości od 60 km/h a im szybciej tym coraz mocniej , np 5 bieg - puszcze pedał gazu - cisza, pełne obciążenie - cisza, jak lekko dodaje gazu i utrzymuje stałą prędkośc wtedy to słychać.

Jakie powinienem mieć przełożenia ?
BMW E36 Coupe 2,0 M52 1995.

Czekam na odp, pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:27, 28 Gru 2009    Temat postu:

kolego masz pewnie z mała głowa most wiec proponuje przełozenie s3,45 bedzie ok Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor229
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:43, 29 Gru 2009    Temat postu:

S3,45 czyli ze szperą Mruga ale ciężko je dostać a ja chce swój jak najszybciej wymienić do boje się że kiedyś stanę Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ttomek
Moderator
Moderator



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wa-wa okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:47, 30 Gru 2009    Temat postu:

kolego jak pisza inni
najlepiej 3,45 czy 3,43 no i oczywiście ze szperą. miałem taki most w 328 i było trocheza krótko, ale w 30 będzie idealnie.

koszt mostu zywkłego to pewnie ze 200 - 300 zł a ze szpera pewnie koło 600 - 800 zł
jeśłi chcesz jeszcze lepiej siepobawić to szukaj 4,10 czy 4,12 Mruga

albo jak wogóle ekstremalnie to wyjmij i oddaj do pospawania na elektroszpere WesolyWesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor229
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:46, 30 Gru 2009    Temat postu:

Już kupiłem 3,45 - chłopacy mi zamontowali i jest git Wesoly
Ale nad szperą jeszcze pomyślę, chociaż zastanawiam się czy 150 kucy to jednak nie za mało na drifty . jak by było 328 jak ma kolega ttomek to śmiało Mruga

Czy na 4,10 czy 4,12 nie będzie za bardzo mułowaty ? co prawda zyska na prędkości max ale kto jeździ i ile powyżej 220

TTomek możesz rozszerzyc temat elektroszpery bo nie za bardzo wiem o co kaman, czy to tylko to co rozumiemy czy chodzi o coś więcej ?

pozdrawiam wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metan
Pisarz sztabowy
Pisarz sztabowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:56, 30 Gru 2009    Temat postu:

z tego co pamietam i wieksze przełozenie to szybszy sprint wiec 4,10 nie bedzie mułem ale reka Cie bedzie bolała od ciagłych zmian biegów.elektroszpera to zaspawany mechanizm różnicowy czyli szpera 100% mysle ze150KM ze szpera100% bedzie sobie radziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregor229
Początkujący pisarz
Początkujący pisarz



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:03, 31 Gru 2009    Temat postu:

szpera 100 % brzmi wyśmienicie , ale na ulice tak nie wyjadę bo szybko będę miał oponki do wymiany nawet jeślibym jeździł spokojnie o co bardzo trudno Wesoly Jeśli ktoś ma drugą Bejke do zabawy to wówczas tak Wesoly))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW M-Power Club Toruń Strona Główna -> Pomocna dłoń Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin