|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek26
Pisarz sztabowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun
|
Wysłany: Pią 10:56, 21 Mar 2008 Temat postu: klekotanie w e36 316 |
|
|
witam!!!jestem posiadaczem e36 316 z 92 od tygodnia i mam maly problem, [niewiem jaki typ tego silniczka jest i mysle ze chyba nie jest potrzebny narazie( niezaglebialem sie jeszcze na temat typu silnika)],wiec silnik chodzi prawie jak diesel i , cos klekocze pod maska i mam wrazenienie ze ciut oleju bierze bo rurka wydechowa jest lekko czarna!!! autko fajnie sie prowadzi, ale ma tzw mula, moze to wrazenie bo przesiadlem sie z 735 litra na 316!!!jesli mam cos sprawdzic zeby mozna bylo postawic diagnoze, to sprawdze oraz jesli jest cos do wymiany,to piszcie, bede wdzieczny za pomoc!!!
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:38, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Witaj! Jeśli jest to silnik M40 to klekotanie moze byś spowodowane zużyciem hydrozaworów, bardzo typowe dla tych silników. A na rozgrzanym silniku też klekocze czy przestaje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek26
Pisarz sztabowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun
|
Wysłany: Pią 13:43, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
rowniez klekocze!!!mam pytanie czy klekotanie mam zwiazek z spalaniem, bo dziwie sie-silnik 1,6 zeby spalalo 13l na 100km gazu! mysle ze to za duzo! rowniez mnie nie pokoi troszke czarna rura wydechowa, czy to normalnie przy tym klekotaniu!!! dodatkowo samochd ma strasznego mula!!! moze to wrazenie tylko bo przesiadlem sie z 735 e32! a mialem okazje przejechac sie e36 318, odczulem duza roznice w przyspieszaniu!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek26 dnia Pią 13:45, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam-bmw
Pisarz sztabowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:17, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
co do klekotania to tak jak kolega pisal zuzyte hydroregulatory zaworow czyli standard dla tego silnika. co do zamulania proponuje na poczatek wymienic filtry i olej oczywiscie jak to sie robi po zakupie, jesli to nie pomoze to jakis warsztat ( czytaj dobry ) i pod kompa podpiac wtedy sie dowiesz wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:37, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
klekotanie to na pewno hydro tylko zeby to zlikwidować trzeba wymienić od razu wszystko(wałek,dzigienki i hydro) bo inaczej po wymianie samych hydro za jakiś czas problem znow bedzie...na allegro są czałe zestawy za około 800zł.
A do ilu obrotów kreci sie silnik,po wątpie zeby do 6200 tak jak powinnien.
Nie dawno robiem takie 316 i wałek był już tak wytarty ze 3000obr to był max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
///M Kamil
Pisarz sztabowy
Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:48, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tej czarnej rury to sprawdz czy masz jeszcze katalizator. Ja wymontowałem mojego i wstawiłem tłumik z wersji bez kata i bardzo tego żałuje szczerze mówica. Mam podwója końcówke wydechu chromowana i wystarczy ze przejade 5 km i juz jest cała czarna, jak był katalizator to zjawisko to też występowało ale nie aż tak mocno ( kiedyś wystarczyło szmatką wytrzeć a teraz myjka cisnieniowa ledwo co rady daje ).
Skoro klekocze już na ciepłym silniku i jest mułowaty to może oznaczać że włek rozrzadu sie juz objechał i wymiana popychaczy nic nie pomoże. Po prostu zbyt długo zwlekano z wymianą, ale zacznij najpierw od wymiany wszystkich filtrów może to cos da.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ///M Kamil dnia Pią 22:36, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek26
Pisarz sztabowy
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun
|
Wysłany: Pią 20:07, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dzieki chlopaki!!! co do obrotow to niewiem bo nie mam obrotomierza, za to jest zegar!!!troszke dziwna ta 316!!! no to zaczne od wymiany filtrow!!! olej byl wymieniony na poczatku marca!!!katalizator jest!!! co leb nia jezdzil przedtem, tylko nerwy czlowiekowi psuje!!!!!!!!! a mialo byc tak pieknie!!! a ile powinna palic 316 z gazem bo mi w miescie 13l/100km???
dzis w piatek ogladal ja kolega, ktoremu bmw nie jest obce, stwierdzil ze w tylek miala dzwonka, i zostala zrobiona fuszerka i czeka mnie ciezka praca przy tylnim blotniku!!!
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek26 dnia Sob 18:02, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|