|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zuk
Nowy
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 22:33, 19 Mar 2010 Temat postu: Konsola kierowcy szaleje, co się dzieje ?? |
|
|
Witam wszystkich
Mam taki problem: w czasie jazdy zaczynają świecić mi się wszystkie kontrolki a prędkościomierz i obrotomierz spada do zera. Po paru sekundach wszystko wraca do normy. Objaw wygląda tak jak by tracił na chwile prąd przy konsoli. Próbowałem coś z tym zrobić ale hmmmm.....kabli, kabelków tam mnóstwo.
Jeśli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zuk dnia Pią 22:55, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazikm3
Redaktor naczelny
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnoślaskie/UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:59, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
znowu nie napisałes jakie BMW mamy się domyślać wygląda na baterie podtrzymujące pamięć ale niech ktoś mnie poprawi jeżeli się mylę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zuk
Nowy
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 14:51, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przepraszam faktycznie nie napisałem jakie auto. BMW e36 320i
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert-K
Początkujący pisarz
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brudzew, woj. Wielkopolskie. Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:59, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem w e-34 działo się to samo a nawet w trakcie jazdy obrotomierz cały czas szalał kontrolki paliły się i gasły wskaźniki od temperatury i paliwa opadały do zera a później się poodnosiły ja wyjąłem licznik i wyczyściłem wszystkie styki na kostkach ponadto przeczyściłem masę i wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zuk
Nowy
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 13:03, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Też myślałem o stykach na liczniku tylko jak zobaczyłem jak ciężko się tam dostać to się poddałem. Ale chyba będzie trzeba się za to znowu zabrać.
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 19:55, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
W E36 nie jest tak ciężko, zdejmujesz kierownicę (chyba że masz regulację przód-tył), wykręcasz dwa wkręty trzymające licznik wkręcone w daszek nad licznikiem i wysuwasz licznik. Całość trwa jakieś 5 min. MAX !!! Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert-K
Początkujący pisarz
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brudzew, woj. Wielkopolskie. Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:23, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak pisze adi wbrew pozorom to prosta czynność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zuk
Nowy
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 18:50, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A z kierownicą nie będzie żadnego problemu nawet jak posiada poduszkę powietrzną ??. Nie ma tam żadnego czujnika na który trzeba uważać ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 12:07, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Będziesz musiał tylko odpiąć taki pomarańczowy kabelek/kostkę ale to już po zdjęciu kierownicy z kolumny (o ile dobrze pamiętam )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ttomek
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 1248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wa-wa okolice Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:42, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no ale nie trzeba kierownicy wyjmować !!!!!!!
miałem kierownicę zwykłą 4 ramienną i "szafa" spokojnie wychodzi także Panowie zdejmowanie kiery to zbyteczna czynność
trzeba tylko troche pogłówkować tz.
wysunąć odkręconą szafę
wsunąć ją w kierownicę
przekręcić fajerę o 180 stopni
i szafa wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|