|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:02, 12 Lis 2009 Temat postu: Kontrolka CHECK. Pomocy.E30,rok1986.2.0l motor.Pomocy |
|
|
Bmw E30,rok 1986.2.0l motor.Wczoraj zaczela migac mi kontrolka CHECK.Jest ona na srodku tablicy miedzy licznikiem ,a obotomierzem.Nad kontrolka jest napis VDO.Co oznacza ta kontrolka??????
Drugi maly problem to:rano zimny silnik pracuje kulawo.Tak jaby tylko ktorys z cylindrow kulal.Czego to jest wina?????Silnik jest bardzo dobry.Przez kilka sekun potrzymam go na 2 tys. obrotow i normalnie chodzi,tak jak powinien chodzic na ssaniu.Silnik jest super.Wczoraj robilem przeglad.Max CO jest 3.6, u mnie jest 0.6.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Kacper
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:40, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
kontrolka check informuje ze masz spojrzeć na kontolki umieszone pod dachem (check panel) i on informuje cie ze np. masz malo oleju,plynu w chlodnicy,przpalonych zarowkach itd.
Generalnie check miedzy licznikami mruga zawsze po odpaleniu auto i po naduszenia pedalu chamulca powinnien przestać(sprawdza czy swiatla stopu dzialają) jak po nacisnieciu pedalu mruga dalej to moze jakś zarowka ci sie przepaliła.
Co do pracy silnika to moze być duzo przyczyn...popekana guma przeplywka-przepustnica,padniety albo zabrudzony silniczek krokowy,zle wyregulowany czujnik polozenia przepustnicy,zle wyregulowane zawory(m20 sa mardzo czule na to)
Ale moze też to być wina kabli zaplonowych,kopulki i palca.
mozesz też mieć np. padniety czujnik temp w obudowie termostatu(niebieska koncowka).
silnik kuleje tylko jak jest zimny? czy na rozgrzanym silniku jest to samo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stammek dnia Sob 16:43, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:05, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc.
Kuleje i nie pracuje na wszystkich cylindrach jak jest zimny.Nie ma obrotow, jakie powinien miec na ssaniu.Potrymam go na 2 tys.obrotow przez kilka sekund i dostaje obroty takie jak powinien miec na ssaniu i jest OK.Jak jest cieply, albo letni wszystko jest OK?
A kontrolka Check nie zapala mi sie jak wlacze stacyjke i odpale silnik.Dwa razy mialem ten problem.Migala mi w czasie jazdy.Pozniej wylaczylem silnik,odpalilem ponownie i wszystko bylo OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:07, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno.
Napisales o zaworach.Jaka powinna byc przerwa na zaworach w takim silniku????+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:23, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
to sprawdz ten czujnik temp w obudowie termostatu,on podaje info do kompa i jak jest walniety to na zimnym silniku komp moze podawać za malo paliwa na wolnych obrotach i dlatego kuleje.
Co do zaworow to luz na ssacych i wydechowym 0.25 i koniecznie ustawiaj na zimnym silniku,najlepiej po nocnym postoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:19, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc.
Jutro rano wszystko sprawdze jak silnik bedzie zimny.Napisze napewno jakie sa zmiany.Jeszcze raz dziekuje
Kacper
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:46, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Widze, ze znasz sie troszke na tym modelu BMW.Co mozesz powiedziec o dyfrze?????Mam wyczuwalne luzy i troszke szumi.Przy zmianie na drugi bieg stuka i szarpie troszke.Czy mozna wyregulowac taki dyfer?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stammek
Redaktor naczelny
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Nie 2:04, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w dyfrze nie ma mozliwosi regulacji.jak jus stuka to sie po prostu konczy.A naprawa to jakieś 600zl i mogą ci to zrobić np w : [link widoczny dla zalogowanych]
generalnie sprawdz poziom oleju w dyfrze,ucho/poduszke dyfra i poduszki tylniej belki bo też mogą powodować takie stuki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperbmw320
Początkujący pisarz
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:30, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko sprawdzilem rano jak silnik byl zimny.Objawy te same, czyli nie dostawal obrotow jakie powinny byc na ssaniu.Jak zwykle potrzymalem go na 2 tys.obrotow przez kilka sekund i bylo wszystko OK.Na letnim silniku jest wszystko OK.Na chwile dostaje wysokie obroty w granicach 1200, 1500 i opada do 900.Mysle, ze jest to poprostu zawor zwrotny paliwowy.Po nocy benzyna cofa sie i jest klops.Potrzymam na wyzszych obrotach dostanie odpowiedniej ilosci i jest OK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Pisarz sztabowy
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 11:47, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zawór zwrotny raczej odpada bo pompka pompuje zawsze taką samą ilość paliwa niezależnie od obrotów silnika, ja bym zaczął od świec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|