|
BMW M-Power Club Toruń FORUM PASJONATÓW MARKI BAYERISCHE MOTOREN WERKE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurcus2
Nowy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:39, 23 Lip 2009 Temat postu: Ładowanie. Raz jest, raz go niema !!!pomocy!!! |
|
|
Witam jestem nowy na forum .Prosze o pomoc bo mi ręce opadają .Opisze od początku calą sytuacje żeby była jasność czemu mam posiadam autko e39 m5. Byl deszczowy dzień rano. Odpaliłem autko słyszałem jakis dziwny dźwięk z pod maski narastający wraz z dodawaniem gazy takie ,tarcie ale nie głosne pomyslałem że pasek wilgos takie tam.. Zrobiłem 5kilometrów zgasiłem. Po paru godzinkach przejaśniało, odpalam swieci ładowanie. zrobiłem 7 kilometrow zgasilem po poludniu poszłem zerknąc ale nadal niema. Następnego dnia jade na warsztat zgasło.Pomiezył pod obciążeniem 13.5v troszke slabo ale mówi oki. na nastepny dzień juz nieodpaliła padł aku . Naładowałem i jade na warsztat ładowanie nieświeci. Ale zostawilem autko . Podobno chcieli wjechac na kanał i świeciło ładowanie. Sprawdzili prąd wzbudzenia dochodzi do alternatora . alter zawieźli do naprawy podpieli pod maszyne i dobry !!! co robic?Pomózcie !!! jaka przyczyna może być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rene02 523i E-39
Pisarz
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podbeskidzie Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:52, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Rene02 523i E-39 napisał: | Witam,
Obiecałem napisać więc to robię. Ogólnie proponuję wszystkim posiadaczom silników R6 zaglądnięcie i wyczyszczenie alternatora z liści i owadów. Jak wiadomo są chłodzone powietrzem i dolot jest bez jakiegokolwiek zabezpieczenia (siatki czy coś takiego). Liście i syf miałem już w rurze pionowej tak z 10 cm przed alternatorem. To była jedna z przyczyn że alternator się grzał i nawalił. Poza tym 176 tys. też robi swoje.
Co było a raczej czego nie było :
- komutatora nie było w ogóle
- szczotki popalone
- palec w regulatorze przypalony
- jak gość mi rozebrał to się okazało że łożysk starych tez nie ma po co zakładać więc poszyły nowe.
Z tego co pamiętam to ładowanie przed było 13,8 teraz jest 14,2.
Koszt regeneracji 290 pln, więc myślę że nie najgorzej.
Pozdrawiam
Andrzej |
A tutaj link do całego postu
http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/pomocna-dlon,5/brak-ladowania-zraz-po-odpaleniu,4516.html
Pozdrawiam
Andrzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurcus2
Nowy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:07, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zawiozłem alter jeszcze raz nagrzali sprawdzili oki rozebrali wszystko super zalozyli zaś to samo ! zauważyłem że jak się nagrzeje to nima ładowania! a co może byc od strony auta??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michu21
Nowy
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:16, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam ja mam podobny problem co kolega jurcus2 , a mianowicie zaczelo sie od tego ze raz mi moja e39 520i nie odpalila wiec naladowalem aku i wtedy zaczela mi raz sie zapalac raz gasnac lampka ladowania wiec pojechalem aby sprawdzili mi aku miernikiem okazalo sie ze jest ok nastepnie podjechalem aby mi sprawdzili alternator tez niby bylo napiecie ok na drugi dzien nie stety juz samochodu nie odpalilem a dzien wczesniej ladowalem aku i jezdzilem z dobre 2 godziny. wyjalem alternator zawiozle do mechaniora wymienil szczotki i lozyska po zalozeniu nadal sie swieci kontrolka ladowania, wiec juz nie wiem co mam robic , a zeby bylo malo jednoczesnie przepaliliy mi sie 2 przednie zarowki swiatel mijania ... Zbieg okolicznosci ? nie wiem ale nie wiem co robic pomozcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek666
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnyśląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:48, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
...może to być wina regulatora napięcia, ale z drugiej strony piszesz, że gość sprawdził Ci ładowanie i było ok...możliwe, że taki z niego fachowiec. Pojedź i sprawdź gdzieś poziom ładowania, z tego co wiem poziom ładowania powinien wynosić 13,9 do 14,5 przy włączonych światłach mijania. Możesz to też sam sprawdzić woltomierzem na klemach, jeżeli taki posiadasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|